:

Szerző: Dömös Zsuzsanna

2024. február 16. 14:01

Kevesebb androidos váltott iPhone-ra tavaly, mint korábban

Csökkent 2023-ban azon Android-felhasználók aránya, akik iOS-re váltottak, ami egy lassan ötéves stabil trendet tükröz.

A Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) amerikai mobilpiacra vonatkozó friss jelentése szerint 2023-ban az iPhone-vásárlók mindössze 13 százaléka volt olyan frissen érkező felhasználó, aki korábban androidos készüléket birtokolt, és arról váltott almás platformra. A megelőző év során ez az arány még 15 százalék volt. A szám annak fényében nem meglepő, hogy az elmúlt öt évben folyamatosan az androidosok 11-15 százaléka vándorol át iPhone-ra.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

A jelentés szerint az Apple nagy erőssége, hogy a már meglévő felhasználóit sikeresen tartja meg. Ugyan minden évben sok androidost sikerül „átcsábítani”, de az iPhone eladások legalább 85%-a olyan felhasználókhoz fűződik, akik korábban szintén iPhone-t használtak.

Az Android operációs rendszert futtató mobilok piaci részesedése még mindig domináns: a Statcounter legfrissebb száma, hogy a világszerte eladott okostelefonok 70 százaléka androidos készülék, az iOS részesedése így majdnem 30 százalék más domináns operációs rendszerek hiányában. Az Egyesült Államokban viszont kiemelkedően népszerű az iPhone, az amerikai okostelefon-felhasználók 61%-a iOS rendszert futtat.

Via Android Central.

androidphone

November 19-én, szerdán "AZ AI ENGINEERING ALAPJAI 2025" címmel ONLINE képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

seo

1

Vizsgálják a Google-t a parazita SEO miatt

2025. november 14. 13:58

Az Európai Bizottság versenyjogi vizsgálatot indított, mert felmerült, hogy a cég új spamszabályzata ártott számos európai médiaszolgáltatónak.