Szerző: Dömös Zsuzsanna

2023. március 30. 12:35

Reklámokat tesztel a Microsoft a Bing Chatben

Meglehetősen gyorsan lendül támadásba a Microsoft: már keresi annak módjait, hogyan tereljen több forgalmat a kiadók felé, újabb pénzforrássá alakítva a nemrég beépített Bing Chatet.

A GPT-4 nyelvi modellen alapuló „új Bing” a hagyományos képest letisztultabb felülettel rendelkezik, és többnyire mentes a hirdetésektől, amelyeket a keresési eredmények mellett szoktunk látni. Ez azonban nem sokáig lehet így, a napokban egyre többen osztották meg a közösségi médiában, hogy már látják a Bing keresőbe épített chatbot használata közben megjelenő hirdetéseket is, amiknek az elhelyezését a napokban kezdte el tesztelni a Microsoft.

A redmondi cég vállalati alelnöke, Yusuf Mehdi egyelőre nem osztott meg bővebb részleteket, csak annyit, hogy a Bing Chat reklámjai hasonlóan jelennek meg, ahogy a hagyományos keresési eredmények közt, és hogy szigorúan kísérleti fázisról van szó, tehát a megjelenítési módok jelentősen változhatnak a teszt során.

Kafka és CI/CD alapozó online képzéseket indít a HWSW!

Ősszel 6 alkalmas, 18 órás Kafka és CI/CD alapozó képzéseket indít a HWSW. Most early bird kedvezménnyel jelentkezhetsz!

Kafka és CI/CD alapozó online képzéseket indít a HWSW! Ősszel 6 alkalmas, 18 órás Kafka és CI/CD alapozó képzéseket indít a HWSW. Most early bird kedvezménnyel jelentkezhetsz!

A tesztelők eddigi tapasztalatai alapján a GPT-4-alapú chatbot a felhasználók kérdéseire adott válaszokba ágyaz be szponzorált linkeket, amiket a későbbiekben olyan módon fejleszthet tovább a Microsoft, hogy az egérmutató link felé húzására több információ jelenhet meg adott webhelyről, annak reményében, hogy nagyobb forgalmat sikerül generálni.

Hogy a Microsoft keresi a Bing Chat monetizációjának útjait, nem meglepő, már csak az ilyen modellekre épülő szolgáltatások fenntartásának és üzemeltetésének borsos költségei miatt sem. Ahogy Mehdi bejegyzése kiemeli: a Bing több mint 100 millió napi aktív felhasználót gyűjtött össze a chatbot beépítése után, és mivel a felhasználók egyharmada friss felhasználó, újabb célközönséget jelentenek a hirdetők számára.

A legnagyobb hazai IT kutatás adatfelvétele elindult, idén már AI kérdéssorral. Kérjük, szánj pár percet rá, ez közös érdekünk, hiszen enélkül nehéz meghozni technológiai vagy karrier döntéseket! A válaszadás anonim, illetve elérhetőek a korábbi évek eredményei is.

a címlapról

PEBBLE

2

Végleges az új Pebble órák dizájnja

2025. augusztus 15. 12:30

A márka visszakapta saját nevét, így Core 2 Duo helyett Pebble 2 Duo, a Core Time 2 helyett pedig Pebble Time 2 néven érkeznek az új órák, és véglegesek a specifikációk is.