Szerző: Koi Tamás

2021. augusztus 24. 13:06

Dobja a Mi brandet a Xiaomi

Egységesíti márkaarculatát, illetve márkastrukturáját a világ egyik legnagyobb fogyasztói elektronikai gyártója, a Xiaomi. A cég ennek keretében száműzi a több mint egy évtizede létrehozott Mi brandet.

Az idei harmadik negyedévtől kezdődően egyszerűsíti márkastruktúráját a kínai Xiaomi, mely mostanra az okostelefon-piac vezető gyártójává lépett elő több régióban. A változások részeként fokozatosan megszűnik a "Mi" márkajelzés a különféle termékek esetében, a cég ezt követően kizárólag a Xiaomi és a Redmi brandeket használja majd.

xiaomi_store_2

Hyperscaler vagy hazai felhő? Lehet, hogy nem kell választani!

Egy jól felépített hibrid vagy multicloud modellben a különböző felhők nem versenytársai, hanem kiegészítői egymásnak.

Hyperscaler vagy hazai felhő? Lehet, hogy nem kell választani! Egy jól felépített hibrid vagy multicloud modellben a különböző felhők nem versenytársai, hanem kiegészítői egymásnak.

A gyártó által kiadott közlemény szerint a Xiaomi márkanévvel ellátott termékek továbbra is elsősorban a prémium szegmensbe kerülnek, míg a Redmi megmarad a kedvezőbb árú termékeket kínáló, kifejezetten fiatalosnak megálmodott márkának. A márkastratégia-váltás nem csak az okostelefonokra, hanem a teljes ökoszisztémára kiterjed majd, így idővel a cég legkülönfélébb IoT-megoldásait is ez alapján strukturálják majd.

A "Mi" márkanév egyébként a Xiaomi első okostelefon-piaci próbálkozásával, az Androidra épülő MIUI rendszer tizenegy évvel ezelőtti megjelenésével tűnt fel, a cég első okostelefonja, a Mi 1-es ezt követően egy évvel, 2011 végén debütált.

Az első Redmi készülék (Redmi 1) 2013-ban került piacra, a márkát pedig 2019-ben kezdték el határozottabban elszeparálni az anyacég által használt Xiaomi brandtől.

Október 13-án, hétfőn "A modern CI / CD alapjai" címmel ONLINE képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról