Széchenyi és Kármán Tódor a Telekom új reklámarcai
Amikor a MyHeritage-féle Deep Nostalgia híre végigsöpört az interneten, már sejteni lehetett, hogy csak idő kérdése, és valamelyik hazai (nagy)vállalat is épít valami kampányt vagy imázsfilmet a manapság egyre népszerűbb deepfake (hosszabb nevén "gépi mélytanuláson alapuló first motion order technológia") megoldásokra.
Pontosan ez történt, a Telekom új kampányfilmjében formabontó módon a "nemzeti nagyjai" szólalnak meg, méghozzá szöveghűen, persze gondosan úgy dramaturgizálva, hogy minden szavuk megálljon a mai környezetben is.
Lépj előre digitálisan!
Még több videóDobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.
A Telekom szerint ezzel az eredeti üzenet "hatékonyabban jut el a címzettekhez", mely a kampányvideó alapján egyértelműen a fiatalabb generáció lehet.
Ezek után tényleg semmi nem ment meg minket attól, hogy Görgei Artúr személyes élménybeszámolót tartson a kápolnai csatáról, vagy Teller Ede órát adjon a BME-n a Pöschl-Teller potenciálfüggvényről.