:

Szerző: Koi Tamás

2021. május 14. 11:20

Széchenyi és Kármán Tódor a Telekom új reklámarcai

Gépi mélytanuláson alapuló first motion order technológiával hozta mozgásba a magyar múlt ikonikus alakjainak képmásait a Telekom egy reklámkampány erejéig.

Amikor a MyHeritage-féle Deep Nostalgia híre végigsöpört az interneten, már sejteni lehetett, hogy csak idő kérdése, és valamelyik hazai (nagy)vállalat is épít valami kampányt vagy imázsfilmet a manapság egyre népszerűbb deepfake (hosszabb nevén "gépi mélytanuláson alapuló first motion order technológia") megoldásokra.

Pontosan ez történt, a Telekom új kampányfilmjében formabontó módon a "nemzeti nagyjai" szólalnak meg, méghozzá szöveghűen, persze gondosan úgy dramaturgizálva, hogy minden szavuk megálljon a mai környezetben is.

01:22
 

Lépj előre digitálisan!

Még több videó

Az AI és a nagy full-full-stack trend

Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.

Az AI és a nagy full-full-stack trend Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.

A Telekom szerint ezzel az eredeti üzenet "hatékonyabban jut el a címzettekhez", mely a kampányvideó alapján egyértelműen a fiatalabb generáció lehet.

Ezek után tényleg semmi nem ment meg minket attól, hogy Görgei Artúr személyes élménybeszámolót tartson a kápolnai csatáról, vagy Teller Ede órát adjon a BME-n a Pöschl-Teller potenciálfüggvényről.

Október 13-án 6 alkalmas, 18 órás CI/CD alapozó képzést indítunk. Az élő képzések órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról

roszkoszmosz

20

Saját Starlink-riválist indít Oroszország

2025. szeptember 17. 13:43

Az első indítások idén év végén jöhetnek, 2035-re valósulhat meg a teljes, országos lefedettség, beleértve az Észak-sarkvidéket.