:

Szerző: Koi Tamás

2020. február 3. 09:57

Felmondhat a DIGI az anyázó ügyfeleknek

Nem tűri tovább a DIGI az alkalmazottai sértegetését, a szolgáltató márciustól jogosult felmondani annak az ügyfélnek a szerződését, aki vállalhatatlanul beszél az ügyfélszolgálattal.

Szokatlan tétel kerül be márciustól a DIGI Távközlési Kft. szerződési feltételeibe: a cég március 1-jétől jogosult felmondani azoknak az ügyfeleknek az előfizetését, akik vállalhatatlanul viselkednek az ügyfélszolgálati kapcsolattartás során, azaz például sértegetik, fenyegetik a telefonos vagy személyes ügyfélszolgálat munkatársait. Az új kitétel pontosan így fogalmaz:

Az Előfizető tudomásul veszi, hogy a közte és a Szolgáltató között létrejött Előfizetői Szerződés alapján igénybe vett szolgáltatás(ok) használata során, különösen az ügyfélszolgálat megkeresésekor, továbbá az előfizetői bejelentések megtétele és panaszbejelentés során köteles tartózkodni a zaklató, közízlést sértő és az emberi méltóságot sértő magatartástól.  

Majd hozzáteszi:

Az Előfizető az Előfizetői Szerződésben foglalt szolgáltatások igénybevétele és a Szolgáltatóval való kapcsolattartás során köteles az adott helyzetben általában elvárható magatartást tanúsítani, köteles tartózkodni a rendeltetésellenes és visszaélésszerű magatartástól, a Szolgáltató munkatársainak emberi méltóságát tiszteletben tartani és a személyhez fűződő jogai megsértésétől tartózkodni.

5 erős érv a Kafka alapozó képzésünk mellett

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

5 erős érv a Kafka alapozó képzésünk mellett Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

A két, egymásnak rímelő kitétel esetében kétségtelenül az a legérdekesebb, hogy mit ért azon a cég, hogy az ügyfélnek a "szolgáltatás igénybevétele során" IS köteles tartózkodni a felsorolt magatartásoktól...

Visszatérő, 63. kraftie adásunkban rugóztunk a 4 napos munkahéten, a home office lassú halálán, a PIP-en és LinkedIn beállításokon, illetve a neres adás folytatásán is.

a címlapról