Szerző: Koi Tamás

2020. február 3. 09:57

Felmondhat a DIGI az anyázó ügyfeleknek

Nem tűri tovább a DIGI az alkalmazottai sértegetését, a szolgáltató márciustól jogosult felmondani annak az ügyfélnek a szerződését, aki vállalhatatlanul beszél az ügyfélszolgálattal.

Szokatlan tétel kerül be márciustól a DIGI Távközlési Kft. szerződési feltételeibe: a cég március 1-jétől jogosult felmondani azoknak az ügyfeleknek az előfizetését, akik vállalhatatlanul viselkednek az ügyfélszolgálati kapcsolattartás során, azaz például sértegetik, fenyegetik a telefonos vagy személyes ügyfélszolgálat munkatársait. Az új kitétel pontosan így fogalmaz:

Az Előfizető tudomásul veszi, hogy a közte és a Szolgáltató között létrejött Előfizetői Szerződés alapján igénybe vett szolgáltatás(ok) használata során, különösen az ügyfélszolgálat megkeresésekor, továbbá az előfizetői bejelentések megtétele és panaszbejelentés során köteles tartózkodni a zaklató, közízlést sértő és az emberi méltóságot sértő magatartástól.  

Majd hozzáteszi:

Az Előfizető az Előfizetői Szerződésben foglalt szolgáltatások igénybevétele és a Szolgáltatóval való kapcsolattartás során köteles az adott helyzetben általában elvárható magatartást tanúsítani, köteles tartózkodni a rendeltetésellenes és visszaélésszerű magatartástól, a Szolgáltató munkatársainak emberi méltóságát tiszteletben tartani és a személyhez fűződő jogai megsértésétől tartózkodni.

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

A két, egymásnak rímelő kitétel esetében kétségtelenül az a legérdekesebb, hogy mit ért azon a cég, hogy az ügyfélnek a "szolgáltatás igénybevétele során" IS köteles tartózkodni a felsorolt magatartásoktól...

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról