Íme a Facebook új logója
Megváltoztatta évek óta használt, a közösségi hálózattal azonos logóját a Facebook Inc. A betűtípus mellett változott a szín is, de az appok jól ismert arculatát ez nem befolyásolja.
Időről-időre minden cég eljut arra a szintre, hogy kisebb-nagyobb mértékben megújítsa arculatát - úgy látszik ez a pont most jött el a Facebooknál, mely tegnap leleplezte új logóját. A megújult betűtípus, az all caps szedés és a színvariáció a cég szerint egyaránt a transzparencia jegyében született, egyben tükrözve a cég platformjainak sokszínűségét. Íme:
Nyerd meg az 5 darab, 1000 eurós Craft konferenciajegy egyikét! A kétnapos, nemzetközi fejlesztői konferencia apropójából a HWSW kraftie nyereményjátékot indít.
A színek közül a kék a világ legnagyobb közösségi platformját jelképezi, mely egyben a cég nevét viseli, a zöld a szintén a Facebook tulajdonában lévő WhatsAppot. a másik három pedig az Instagramot (hogy utóbbinak miért jutott három szín a palettán, az nem teljesen világos).Fontos, hogy a Facebook app jól ismert arculata ezzel nem változik, a közösségi oldal logója marad a régi, bár a mostani logóváltás bevallottan része egy átfogóbb arculategyesítésnek, aminek a végén könnyen lehet, hogy a jól megszokott platformokhoz is mélyebben hozzányúl majd a Facebook.