Szerző: surmo

2001. február 28. 12:06

Carmack és a GeForce3

Az Edge Gaming Network levelezgetett kicsit John Carmackkal az NVIDIA GeForce3 kártyáról:
EGN: Ön szerint a GeForce3 elérte azt az elméleti határt, ahol már a minőségben nem kaphatunk jobbat? Ha nem, mi a következő szint?
JC: Határozottan szükség van a pixelek színének nagyobb precizitású számítására. Egy, az új motor által renderelt tipikus pixel akár 20 textúra összetételéből is adódhat, és a számító algoritmusban minden egyes szorzásnál pontosságot vesztünk, amely erősen befolyásolja a végleges értéket. Akár az is előfordulhat, hogy a végeredmény szemcsésebb lesz, mint egy 16 bites kép. A 64 vagy 128 bites pixelenkénti számítási pontosságra való átállás lesz a legfontosabb a következő generációs kártyák számára.
EGN: Milyen a GeForce3 a piacon kapható többi videokártyához képest?
JC: A 2D-s és videolejátszási teljesítményt nem vizsgáltam még, és bár az ár is fontos szempont, de 3D-ben mindenben egyértelműen jobb, mint bármely másik jelenlegi kártya.

Regisztrálj az ingyenes Cloud-native és DevOps tippek nagyvállatoknak konferenciára, ahol a Red Hat és az Alerant szakértői bemutatják a Kubernetes, OpenShift, microservice architektúrák gyakorlati alkalmazását!

a címlapról

privátháló

2

VPN-nel bővül a Google One

2020. október 30. 11:52

A vaskosabb előfizetésekhez a Google új, ajándék VPN szolgáltatást is hozzácsap.