Szerző: Bőle György

2001. február 14. 04:48

Az eddigi legnagyobb, több mint 70 honlapot átfogó online kutatás indult a magyar Interneten

[MTI] Minden eddiginél nagyobb, több mint 70 honlapot átfogó online életmód kutatás kezdődött a magyar Interneten hétfőn - közölte Klenovszki János, a kutatást végző TGI Magyarország és a

[MTI] Minden eddiginél nagyobb, több mint 70 honlapot átfogó online életmód kutatás kezdődött a magyar Interneten hétfőn - közölte Klenovszki János, a kutatást végző TGI Magyarország és a Net Research Center kft. nevében az MTI-vel.

A TGI-NRC Visitor LifeStyle Research 2001 néven hagyományos kutatással is megalapozott online életstílus felmérés célja, hogy a honlapok üzemeltetői, az internetes szakma és a kutatók hiteles képet kapjanak a hazai internetes társadalom demográfiai összetételéről, médiahasználati- és fogyasztási szokásairól, valamint életstílus jellemzőiről - közölte Klenovszki, aki az NRC ügyvezető igazgatója. Az évente ismétlődő kutatás nemcsak a résztvevők számától, de a nyerhető ajándékok összértékének nagyságától (3 000 000 Ft) is az eddigi legnagyobb online kutatásnak számít - tette hozzá.

A kutatás eredményei nemcsak a honlapok üzemeltetőinek munkáját segítik, hanem a különböző szociológiai és internetes társadalmat érintő kutatásokat is megalapozhatják. A kutatók minden internetezőt arra kérnek, hogy lehetőségük szerint szakítsanak időt a kérdőív kitöltésére, segítsék válaszaikkal a hazai internetes társadalom megismerését, illetve az egyes honlapok munkáját.

A HWSW csapata is arra buzdítja minden kedves olvasóját, hogy töltse ki a kérdőívet, amellyel sokat segíthet nekünk olvasóközönségünk szokásainak még jobb megismerésében. Az adatok titkosságáért a Net Research Center kezeskedik. A felmérést ki lehet tölteni névtelenül is, bár így elesünk az értékes nyereményektől. A kérdőív elérhető innen, vagy a HWSW-n futó "3 milliós nyereményt hirdető" reklámcsíkokon keresztül.

A felmérésben a következő honlapok vesznek részt:

www.altavizsla.hu; www.arveres.com; www.auto.hu; www.autoforum.hu; www.beaumonde.hu; www.computeraktiv.hu; www.cosmopolitan.hu; www.danubius.hu; www.depo.hu; www.dunatv.hu; www.est.hu; www.figyelonet.hu; www.fotexnet.hu; www.freemail.hu; www.frisshirek.hu; www.goliat.hu; www.habostorta.hu; www.hirek.com; www.hirek.hu; www.hirkereso.hu; www.holgyforum.hu; www.holgyvilag.hu; www.hunnia.net; www.hwsw.hu; www.index.hu; www.internetto.hu; www.iqteszt.hu; www.jam.hu ; www.unoweb.hu; www.kapu.hu; www.korridor.hu; www.kreativ.hu; www.letoltes.com; www.lx.hu; www.lyss.hu; www.magyahirlap.hu; www.metro.hu; www.mobilforum.hu; www.mobilvilag.hu; www.mozivadasz.hu; www.mti.hu; www.mtieco.hu; www.mtv.hu; www.napfolt.hu; www.napi.hu; www.nepszabadsag.hu; www.netpincer.hu; www.nexus.hu; www.noklapja.hu; www.nu.hu; www.origo.hu; www.palya.hu; www.prim.hu; www.prim.hu/horoszkop; www.primposta.com; www.rtlklub.hu; www.she.hu; www.sportforum.hu; www.sporthirek.hu; www.startlap.hu; www.stop.hu; www.story.hu; www.sulinet.hu; www.suncasino.hu; www.supergamez.hu; www.szamitastechnika.hu; www.terminal.hu; www.teveklub.hu; www.tozsdeforum.hu; www.vianovo.hu; www.wap.hu; www.webmania.hu; www.zene.net

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról