Szerző: Vörös Péter

2001. február 9. 07:47

Mégis működik az online hirdetést? Feltörekvő Web-helyeknél feltétlenül ...

A Jupiter Research piackutató cég eredményei szerint a piac szkepticizmusa dacára úgy tűnik, hogy az online hirdetés igenis működik, a cég felmérései szerint a legfőbb 25 új Web-hely 2000-ben sikeresen használta az online hirdetés eszközeit, amelyek a hagyományos marketing eszközök Internetes változatai: pl. a Grab.com (szórakoztatással és játékokkal foglalkozó Web-hely) 1 milliárd $-os nyereményjátékot ajánlott fel - természetesen online módon, és olyan sikeres lett a vállalkozás, hogy decemberben az egyéni látogatók száma 13,5 millió volt, ezzel a cég az év legsikeresebb új Web-helye lett.

Patrick Keane, a Jupiter Research vezető elemzője szerint a legsikeresebb új Web-helyek legtöbbször a direkt-reagálású online marketing eszközökkel szerzik látogatóikat, nincs mögöttük egy nagyobb cég támogatása, (kivéve a eBay-féle Half.com-ot). Láthatóan olyan Web-helyekről van szó, amelyeknek nem célja egy esetleges nagy márka felépítése, viszont marketingjük szinte kizárólag online módon történik.

Sokan szembesülnek a cloudos számlájuk elhízásával. Mint ahogyan a test számára is lehetséges egy jó étrend kialakítása a súlyfelesleg elkerülése érdekében, úgy egy kis tervezéssel a felhő költségei optimalizálhatók. Többek között ilyen témákkal foglalkozik a december 9-i HWSW meetup.

a címlapról

Hirdetés

FinOps: a fájdalommentes diéta titka a felhőben

2021. december 8. 23:06

Sokan szembesülnek a cloudos számlájuk elhízásával. Mint ahogyan a test számára is lehetséges egy jó étrend kialakítása a súlyfelesleg elkerülése érdekében, úgy egy kis tervezéssel a felhő költségei optimalizálhatók. Többek között ilyen témákkal foglalkozik a december 9-i HWSW meetup.