Szerző: Vörös Péter

2001. február 9. 07:47

Mégis működik az online hirdetést? Feltörekvő Web-helyeknél feltétlenül ...

A Jupiter Research piackutató cég eredményei szerint a piac szkepticizmusa dacára úgy tűnik, hogy az online hirdetés igenis működik, a cég felmérései szerint a legfőbb 25 új Web-hely 2000-ben sikeresen használta az online hirdetés eszközeit, amelyek a hagyományos marketing eszközök Internetes változatai: pl. a Grab.com (szórakoztatással és játékokkal foglalkozó Web-hely) 1 milliárd $-os nyereményjátékot ajánlott fel - természetesen online módon, és olyan sikeres lett a vállalkozás, hogy decemberben az egyéni látogatók száma 13,5 millió volt, ezzel a cég az év legsikeresebb új Web-helye lett.

Patrick Keane, a Jupiter Research vezető elemzője szerint a legsikeresebb új Web-helyek legtöbbször a direkt-reagálású online marketing eszközökkel szerzik látogatóikat, nincs mögöttük egy nagyobb cég támogatása, (kivéve a eBay-féle Half.com-ot). Láthatóan olyan Web-helyekről van szó, amelyeknek nem célja egy esetleges nagy márka felépítése, viszont marketingjük szinte kizárólag online módon történik.

Csatlakozz partnerprogramunkhoz, mi pedig ajánlunk ügyfeleinknek, ezenkívül egyedi kedvezményeket is adunk webhosting csomagjainkra. Próbáld ki ingyenesen az Aruba Cloud-ot, most 40 ezer forint értékű vouchert adunk!

a címlapról

Hirdetés

AI az IT-ban: ennek már fele sem tréfa

2025. június 15. 17:22

Az AI technológiai és munkaerőpiaci hatásai az informatikában (2025) címmel érkezik az idei első kraftie meetup június 16-án.