:

Szerző: Vörös Péter

2001. február 9. 07:47

Mégis működik az online hirdetést? Feltörekvő Web-helyeknél feltétlenül ...

A Jupiter Research piackutató cég eredményei szerint a piac szkepticizmusa dacára úgy tűnik, hogy az online hirdetés igenis működik, a cég felmérései szerint a legfőbb 25 új Web-hely 2000-ben sikeresen használta az online hirdetés eszközeit, amelyek a hagyományos marketing eszközök Internetes változatai: pl. a Grab.com (szórakoztatással és játékokkal foglalkozó Web-hely) 1 milliárd $-os nyereményjátékot ajánlott fel - természetesen online módon, és olyan sikeres lett a vállalkozás, hogy decemberben az egyéni látogatók száma 13,5 millió volt, ezzel a cég az év legsikeresebb új Web-helye lett.

Patrick Keane, a Jupiter Research vezető elemzője szerint a legsikeresebb új Web-helyek legtöbbször a direkt-reagálású online marketing eszközökkel szerzik látogatóikat, nincs mögöttük egy nagyobb cég támogatása, (kivéve a eBay-féle Half.com-ot). Láthatóan olyan Web-helyekről van szó, amelyeknek nem célja egy esetleges nagy márka felépítése, viszont marketingjük szinte kizárólag online módon történik.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 02:39

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.