Szerző: Vörös Péter

2001. február 7. 08:02

SAP-Alcatel együttműködés CRM területen

[CNET] A szoftver óriás német cég együttműködési megállapodást kötött a telekommunikációs berendezéseket gyártó francia Alcatel-lel azzal kapcsolatban, hogy a két vállalat segíti hozzáférni egymás ügyfeleit a vállalati erőforrásokhoz, beleértve az ügyfélközponti ügynököket (customer-center agents), humán erőforrás adatokat (human resources data) és pénzügyeket (financials).

Az SAP szorosan együtt fog működni a Genesys Telecommunications Laboratories-zel (az Alcatel egyik leányvállalata) azzal kapcsolatban, hogy a vállalatoknak már rövid távon egy olyan integrált termékcsomagot kínáljanak, ami egyesíti az SAP CRM (customer relationship management - ügyfélkapcsolat menedzsment) ill. a Genesys azon termékeit, amelyek automatizálják az ügyfélkérelmeket hang, e-mail ill. fax útján. A CRM szoftver menedzseli a vállalatok értékesítési csapatát, az ügyfélszolgálatot és a marketing tevékenységeket. A termékek megjelenése a harmadik negyedévben várható.

2002-ben a két cég egy olyan munkaerő menedzsment csomagot fog piacra dobni, amely egyesíti az SAP humán erőforrások szoftverét és a Genesys munkaerő eszközeit az ügyfélszolgálati ügynökök menedzseléséhez. A tervek között szerepel az is, hogy egy teljesen új CRM szoftver ill. szolgáltatások jelennek meg, amelyeket a két cég közösen fejleszt és értékesít.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról