Szerző: Ady Krisztián

2000. november 8. 19:29

Unreal Tournament 4.36 javítócsomag

Az Epic kiadta az Unreal Tournament legfrissebb javításait tartalmazó patch-et. Az egyik legfontosabb dolog, hogy a 436 patch-el frissített szerverekhez már csak 432 vagy e feletti verziószámú klienssel lehet csatlakozni! A 436-os kliens természetesen visszafelé kompatibilis.

A frissítések listája:

- fixed joystick button handling code (thanks Chris Carollo).
- hack fix for bad playerstart in CTF-Coret.
- fixed crash for servers with more than 255 characters worth of server packages.
- fixed problems with single player ladder than cropped up in 432.
- Server now report to clients whether or not they are password protected.
- Fixed incompatibility in ChallengeHUD that caused problem for some mods.
- In the editor, the "TextureLock" option should work 100% now.
- Fixed the editor crash that some people were getting when docking a browser and getting a crash when trying to restart the editor.
- Rewrote "UEditorEngine::polySelectMatchingBrush" because SHIFT+B was crashing at random times in the editor. Should be stable now.
- Brush clipping was merging faces on the resulting brush in the editor.
- May have fixed the random "WinMain/message pump" crash in the editor.
- Pre-432 spectators not allowed to join 436 servers (because of incompatibility).

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról