Szerző: Bőle György

2000. március 21. 11:51

3dfx Full-Scene Anti Aliasing

Nagyon úgy látom, hogy beindult a 3dfx marketing gépezete. Netes sétáim alkalmával egyre többször akadok bele a 3dfx új, teljes képernyős élsimítását (Full-Scene Anti Aliasing - FSAA) méltató cikkekbe. Valószínűleg a 3dfx a Matrox E.M. Bump Mapping stratégiáját követve, az FSAA-ra alapozza következő kártyái sikerét. Persze mindez nem csupán reklám, mert sok független site írt szépeket az eljárásról, de az is tény, hogy néhány jó screenshot nagyon komoly vásárlói kedvet tud generálni.

Nagyon úgy látom, hogy beindult a 3dfx marketing gépezete. Netes sétáim alkalmával egyre többször akadok bele a 3dfx új, teljes képernyős élsimítását (Full-Scene Anti Aliasing - FSAA) méltató cikkekbe. Valószínűleg a 3dfx a Matrox "E.M. Bump Mapping stratégiáját" követve, az FSAA-ra alapozza következő kártyái sikerét. Persze mindez nem csupán reklám, mert sok független site írt szépeket az eljárásról, de az is tény, hogy néhány jó screenshot nagyon komoly vásárlói kedvet tud generálni.
Ezúttal a HardOPC-n van egy érdekes cikk, amelyben a 3dfx-nél megejtett látogatásukról írnak. A cikkből kiderül, hogy egy Voodoo5 5000 PCI kártyát teszteltek a cégnél, viszont - mint az elmondják - nem az FPS teljesítményt vették szemügyre, hanem a kártya új FSAA eljárását. A 3dfx eljárását több játék alatt is megtapasztalták (PodRacer, Falcon 4.0, Quake3, Nascar X, UT), és nagyon elégedettek voltak vele, különösen alacsony felbontáson.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról