Ősszel jön a Budapest Bank új mobilappja
Az alkalmazás csempékre építő megjelenéssel és javaslatokkal egyszerűsített utalási funkcióval érkezik.
Átrajzolja mobilalkalmazását a Budapest Bank, az ügyfelek idén ősszel számíthatnak az új külsővel és új funkciókkal érkező banki appra. A pénzintézet szerint csapata az új alkalmazás fejlesztésekor a felhasználók visszajelzéseit kiemelten figyelembe veszi, és a néhány hónapon belül érkező frissítéssel észrevehetően könnyebb használatot ígér.
A bank által közzétett rövid beharangozóvideó alapján az alkalmazás a manapság népszerű trendekhez igazodva csempékre, vagy kártyákra építő felületet kap, a kijelző alján pedig az olyan gyakori funkciókat teszi egy bökésre elérhetővé, mint a számlatörténet, az utalás vagy a partnerek listája, innen van lehetőség továbbá az alkalmazásmenü megnyitására és a főoldalra való visszatérésre is. A partnereknél beállítható becenév, profilkép vagy akár emoji is a könnyebb kereséshez.
Megújul a Budapest Bank Mobil App
Még több videóA főoldalon az app az aktuális egyenleg mellett több kártyán olyan adatokat jelenít meg, mint a megbízásokat gyakran fogadó partnerek listája, a legutóbbi tranzakciók, vagy épp a bankkártyához kapcsolódó adatok, például a készpénzfelvételi limit. A kártyákon oldalra húzva jeleníthetők meg további információk, a főoldalon lefelé görgetve pedig további kártyák. Az utalás folyamata is egyszerűbb lesz, annak lépéseit az app egyenként dobja fel, kezdve a kívánt számla, majd a mentett vagy új partner kiválasztásával, majd az összeg megadásával, végül pedig az utalás időzítésével. Ezt követően jóvá is hagyható a tranzakció. A folyamatot a bank javaslatokkal igyekszik még gördülékenyebbé tenni, az összeg kiválasztásánál például feldobja az adott partnerhez kapcsolódó korábbi utalások összegeit.
Jelentős megtakarítás az OpenStack Cloud Pro szerver szolgáltatással (x) Használja ki az Openstack-alapú virtuális szervereinkre szóló 50%-os kedvezményt az első 3 hónapra - igény szerint óránkénti, havi vagy éves díjszabással!
A rajthoz közeledve jó eséllyel hallhatunk még részleteket az új appról, a piacra vitel állapotát pedig a bank kapcsolódó oldalán van lehetőség követni - ezen látható, hogy az öt fő lépésből e cikk keletkezésekor a pénzintézet már túl van a felhasználói egyeztetéseken és a tervezésen, jelenleg pedig a fejlesztés zajlik. Utóbbi pontos státusza a weblapról nem derül ki, miután azonban még hátra van a tesztelés is, vélhetően az ötödik pontban idén őszre ígért "csomagolás és szállítás" nem az iskolakezdéshez igazodik majd, inkább ősz derekán, netán második felében számíthatunk az appra.
A pénzintézet alkalmazása egyébként az alkalmazásboltos visszajelzések alapján jelenlegi formájában is népszerű a felhasználók körében, az a Google Play Store-ban 5-ből 4,5-ös, az Apple App Store-jában pedig 4,6-os értékelést tudhat magáénak, ezzel pedig a vállalat szerint már mindkét platformon az OTP SmartBank mögött második helyen áll népszerűségben a hazai banki appok között. Ez látványos fejlődést jelent az elmúlt évben, hiszen tavaly ilyenkor a FintechZone toplistája szerint az alkalmazást az OTP mellett a K&H, a CIB és az Erste mobilbankja is megelőzte. A Budapest Bank szerint az app használóinak száma még jócskán elmarad az internetbank felhasználószámától, annak nagyjából egyharmada, cserébe viszont mobilon az ügyfelek jóval aktívabbak, a két platformon ugyanis a bank havi szinten ugyanannyi belépést regisztrál - a mobilalkalmazás felhasználóinak fele pedig már szinte kizárólag csak az appot használja.