Szerző: Habók Lilla

2019. április 30. 12:00

Közeleg a hazai legnagyobb analitikai, PPC és SEO konferencia

Az analitika, a PPC és a keresőoptimalizálás témáit fogja feldolgozni a kétnapos Digital Cube Conf, amelynek programját a téma neves hazai szakemberei állítottak össze.

Két nap alatt tömény analitika, PPC és SEO ismeretekkel vértezhetik fel maguk, akik ellátogatnak május 23-24-én a Digital Cube Confra. A konferencia megálmodói és szervezői ismert hazai szakértők - Bay Áron, Geiger Tamás és Papp Gábor -, akik most együtt készülnek létrehozni a legnagyobb hazai konferenciát a témában.

A rendezvényen szóba kerülnek többek közt az adatvédelmi kihívások a PPC-menedzsment során, amelyet Dr. Teker Orsolya adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász fejt majd ki bővebben. A résztvevők megtudhatják, kinek kell egy nyereményjátéknál az adatvédelmi tájékoztatóról gondoskodni, vagy hogy hol helyezkedik el a marketing ügynökség az adatkezelői-adatfeldolgozói láncban a különböző megbízásai tükrében.

Mindent vivő munkahelyek

Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Mindent vivő munkahelyek Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Továbbá a UPC online igazgatója, Sólyom Balázs az adatvezérelt online ökoszisztémáról fejti ki bővebben gondolatait, hogy a jövőben minél kevesebb helyen szülessenek a döntések szubjektív vélemények mentén. Míg Papp Gábor a "SEO reverse engineering" ismereteibe fogja bevezetni a résztvevőket, vagyis hogyan lehet visszafejteni egy versenytárs SEO stratégiáját, illetve megtudni, honnan szerzi a forgalmát.

A konferencia napot pedig egy workshop nap is követi, amelyen a Google Analytics, a Google Ads, a SEO és a Google Tag Manager témákkal még részletesebben ismerkedhetnek meg a résztvevők. A workshopok résztvevői bővebben találkozhatnak az analitika alapú kampányoptimalizálással, a haladó kulcsszókutatással, a versenytárselemzéssel vagy épp a gyakori tech SEO hibákkal.

A szakmai tartalmon a hangsúly

A Digital Cube Conf nemcsak a témaválasztásban, hanem a formátumban és a megvalósításban is szeretne új elemeket hozni a hazai konferenciák világába. Ennek részeként minden előadónak tiszteletdíjat fizet, cserébe viszont olyan egyedi tartalmat vár el, ami a közönség érdeklődésének is megfelel. A szervezőcsapat minden előadónak TED szintű előadói felkészítéssel segít a prezentáció kidolgozásában az első perctől kezdve, hogy a nettó 40 perces előadások alatt minél pontosabban és szemléletesebben fejtse ki az általa hozott témát. A szervezők ígérete szerint az előadásokban nem lesz értékesítés és promóció, de még kiállítók sem, hogy a konferencián mindenképp a szakmai tartalom legyen az elsődleges.

digitalcube_kep

Ezenkívül a rendezvényen csak egy terem lesz, annak érdekében, hogy egyetlen előadást se kelljen kihagyni a résztvevőknek egy másik miatt. A jegyzetek készítését vagy az előadásokon elhangzottak azonnali kipróbálását a Digital Cube Conf kényelmes, "iskolapados" elrendezéssel szeretné a helyszínen biztosítani, méghozzá kellő számú konnektorral felszerelten.

A Digital Cube Confra a jegyek fele már elővételben elkelt, ezért nem érdemes sokáig halogatni a jegyvásárlást: május 23-24-én sok érdekes újdonságot lehet majd tanulni a budapesti La Vida Duna Rendezvényházban a PPC, az analitika és a SEO világából.

a címlapról