:

Szerző: Bodnár Ádám

2000. október 22. 19:44

Módosított Quake 3 Arena file-ok a tiszta és szép égboltért NVIDIA kártyákon

[GURU 3D] Köztudott, hogy az NVIDIA chipes kártyákon a Quake 3 Arena játékban az ég igencsak csúnyán néz ki, ha a textúratömörítés be van kapcsolva. Ám nemrég megérkezett a megoldás.

Valaki disassemblálta a Quake 3 Arena forrását és a DXT1 hívásokat megváltoztatta DXT3 hívásokká. Így már az NVIDIA chipes kártyák tulajdonosai is ugyanolyan minőségben élvezhetik a Quake 3 Arena-t, mint pl. a Radeon tulajdonosok.


Ilyen volt...


És ilyen lett!

A javítás igen egyszerű, házilag és elkészíthető, semmilyen szakértelmet nem igényel: a biztonság kedvéért készítsünk egy másolatot a quake3.exe file-tól, majd az állományt nyissuk meg egy hexa editorban, és az összes [A1 83 00 00] byte-sorozatot cseréljük ki [A3 83 00 00]-ra, majd mentsük el a változásokat.

Ám aki nem érez magában kedvet mindehhez, letöltheti a módosított file-okat tőlünk.

  • Quake 3 Arena 1.17
  • Quake 3 Arena 1.16
  • Quake 3 Arena 1.16 demo
  • Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

    a címlapról

    Hirdetés

    Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

    2024. április 27. 06:08

    A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.