Szerző: Voith Hunor

2016. február 3. 18:00

Már nem csak nagyvállalatokra lő a FireEye

A biztonsági cég "kisebb" vevőknek is értékesítene. Átalakítja partnerhálózatát és olcsóbb termékkategóriát vezet be.

Két ágra bontja Global Threat Management Platformját a FireEye, jelentette be a cég Las Vegas-i Momentum 2016 értékesítési konferenciáján. A jövőben az eddigi drága-komplex-nagytudású vonalat a Power ág viszi tovább, a pénztárcabarát(abb)nak szánt változat pedig Essentials néven fog futni. A FireEye egyúttal partnerhálózatát is átszervezi, mert erőteljes növekedést szeretne elérni az eddig jórészt érintetlen, nagyjából ötezer fősnél kisebb vállalatok körében.

Elsőként a Network Security (NX) termékcsalád lesz Power és Essentials felszereltségi szintekkel is kapható. A két változat között a menedzsmentfunkciókban és analitikai, gépi tanulási képességekben, a támogatott felhasználók számában és a maximális átviteli sebességben - a részletes összehasonlítás itt olvasható.

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Ami a partnerhálózat átalakítását illeti, a kezdeményezés összecseng az olcsóbb termékkategória bevezetésével. A CRN információi szerint a FireEye világszerte 40-60 új partnerrel szeretne megállapodni, és jelentősen növeli az új értékesítésekkel szerezhető ösztönzőket (egyes esetekben akár az eddigi duplájára is), elsősorban az Essentials vonal felfuttatására koncentrálva. Az új struktúrában nagyobb szerepet kap a regionális megközelítés, a nagyobb régiók a saját útjukat járhatják, az eddiginél jobban idomulva a helyi piaci sajátosságokhoz.

A most bejelentett lépésekkel a FireEye az iSight felvásárlásához hasonlóan piaci jelenlétét szeretné kiterjeszteni és forgalmát felpörgetni. Ugyan a cég bevétele az elmúlt években folyamatosan nőtt, a nagyvállalati értékesítések rengeteg előkészítő munkát igényelnek és a beszerzési folyamatok általában lassan, akadozva futnak keresztül. A kisebb cégeknél az ellenállás is kisebb, gyorsabban lehet eredményeket felmutatni - ehhez azonban megfelelő partnerhálózat és termékkínálat is kell. A befektetőket egyelőre nem hatotta meg túlságosan az új irány, a FireEye részvényei a nyitást követően 4 százalékos mínuszban vannak a tegnapi záráshoz képest.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról