Szerző: Koi Tamás

2016. január 14. 10:35

Gondok vannak a Telekom mobilszolgáltatásával

Részleges kimaradás tapasztalható a Magyar Telekom mobilhálózatán a reggeli óráktól. Az ügyfelek egyelőre meghatározhatatlan részénél sem a mobilnet- sem a telefonszolgáltatás nem működik.

A reggeli óráktól kezdődően részleges kimaradások tapasztalhatók a Magyar Telekom mobilhálózatán, az ügyfelek egy részénél sem a mobilnet-szolgáltatás, sem a hangszolgáltatás nem működik. A szolgáltatótól egyelőre annyit tudtunk meg, hogy a mobilinternet-szolgáltatásban tapasztalható kimaradás nem érint nagyobb tömegeket.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A szolgáltatáskimaradás többek között a HWSW irodájának területén, Budapest belvárosában is tapasztalható, ezen felül több budapesti kerületet és vidéki térségeket is érint. A szolgáltató ügyfelei a Facebookon és a Twitteren próbálnak információhoz jutni, a cég egyelőre egyik felületen sem tett közzé tájékoztatást a kimaradással kapcsolatban.

Elképzelhető ugyanakkor az is, hogy a hibát az adott szektort érintően már korrigálta a cég, ám ügyféloldali beavatkozás is szükséges ahhoz, hogy újra használhatóvá váljanak a szolgáltatások. Ehhez esetlegesen a készülék rádiós egységének a ki- majd bekapcsolása, illetve a telefon újraindítása lehet szükséges.

A Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága csütörtökön 11 órakor az alábbi tájékoztatást tette közzé: "A délelőtti óráktól kezdve ügyfeleink terület-függetlenül mobilinternet szolgáltatási problémákat tapasztalhattak. A hiba egyes esetekben kihatással lehet a beszédforgalomra is. A hiba kivizsgálása folyamatban van, a szolgáltatás helyreállásáig ügyfeleink türelmét kérjük."

A szolgáltató újabb tájékoztatása szerint a hálózati probléma nem sokkal dél után megszűnt: "12.30-ra elhárult a Telekom mobilhálózatában tapasztalt mobilinternet- és egyes esetekben hangszolgáltatást is érintő hiba, azóta az ügyfelek ismét minden szolgáltatást problémamentesen használhatnak. A Telekom ezúton is köszöni ügyfelei türelmét!"

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról