Szerző: Hlács Ferenc

2015. október 22. 13:30:00

Október végéig lehet nevezni az OpenAxel startup versenyre

Idén is lesz OpenAxel startupverseny, amelyre az érdeklődő csapatok október 30-ig adhatják le jelentkezésüket. A megmérettetésen a legjobb harmincat díjazzák, kilencen pedig kiemelt nyereményben részesülnek.

Október végéig még pályázhatnak az érdeklődők a legnagyobb európai akcelerációs program startupversenyére. Az IVSZ és nemzetközi partnerei által meghirdetett OpenAxel verseny kifejezetten népszerű itthon, tavaly a nagyjából 160 pályázó csapatból mintegy 42 volt magyar, közülük hárman a 12 elődöntős startup között is ott voltak, egy pedig a nyertes kilenc közé is bejutott.

Az Európai Bizottság által támogatott OpenAxel projekt keretében megrendezett versenyen az első harminc helyezettet díjazzák, ők részesedést nem biztosító támogatáshoz jutnak, a 9 legjobb pedig további nyereményeket is kap, többek között egy egyhetes látogatást a Szilícium-völgybe, ahol mentorokkal és a legnagyobb befektetőkkel találkozhatnak, továbbá vizibilitást a legfőbb európai eseményeken, illetve személyre szabott képzéseket. A verseny döntője tavasszal, a Barcelonában tartott Mobile World Congressen lesz.

Mi történik egy mobilappal a születése után? Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel.

A startup versenyre a regisztráció és jelentkezés kifejezetten egyszerű, néhány perc alatt lezavarható, ahhoz mindössze néhány az adott csapattal kapcsolatos kérdést kell megválaszolni, továbbá lehetőség van a CrunchBase vagy hasonló adatbázisokba már feltöltött profilok linkjének megadására is.

A pályázatok beküldésére 2015. október 30-ig van lehetőség, az érdeklődők versenyről további információkat az esemény weboldalán találhatnak, és a jelentkezésre is ott van lehetőség.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 25. 23:34

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.