Szerző: Koi Tamás

2014. december 15. 12:27

Mobiltárca helyett saját pénzügyi szolgáltatással újít a Telenor

Saját márkás pénzügyi szolgáltatásokat vezet be kínálatába a Telenor Magyarország, mely egy kereskedelmi bankkal karöltve többek közt hitelkártyát, valamint az ahhoz kapcsolódó mobilalkalmazást is nyújt majd ügyfeleinek.

Új pénzügyi szolgáltatásokkal egészítette ki termékportfólióját a Telenor Magyarország MyCard és MyWallet néven. A cég új konstrukcióival, banki partnerén keresztül igyekszik a banki szolgáltatásokat a mobiltávközlési szolgáltatásokkal szorosabban integrálni, így a márkázott hitelkártyát egy szintén Telenor brand alatt futó alkalmazással is tudja kezelni az ügyfél.  A szolgáltató a hitelkártya-konstrukció mellett a készülékfinanszírozási rendszert is átalakította, így például mostantól a kártyás előfizetők is vásárolhatnak részletre okostelefont vagy tabletet a cégnél - ha ehhez megkötik a hitelkártya-szerződést.

Az éppen az ezekben a hetekben az állam kezébe került Budapest Bankon keresztül nyújtott szolgáltatás alapja egy Telenor arculati elemekkel márkázott hitelkártya, mely különböző kamat- és vásárlási kedvezményeket nyújt az igénylőknek. A kártyához tartozó, iOS és Android platformra egyaránt elérhető MyWallet alkalmazással egyebek mellett kifizethetik a számláikat az ügyfelek, illetve mobilfizetési tranzakciókat is kiegyenlíthetnek vele.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A MyWallet alkalmazás a korábban tesztelt MobilTárca megoldással ellentétben nem támogat semmilyen érintés nélküli (NFC-s) fizetési módot, a Telenor ígérete szerint azonban a jövőben a korábban tesztelt megoldáshoz hasonlóan kiegészül majd ezzel a fizetési formával is. A szolgáltató emellett a közeljövőben tervezi a MasterCard MasterPass megoldásának az integrálását is a rendszerbe.

A konstrukció igazi újdonsága a részletre történő telefonvásárlás a MyCard hitelkártya-keret terhére, ugyanakkor havi előfizetéses ügyfeleknél a hiteltörlesztés kamata 0% a teljes futamidőre vonatkozóan. Szintén újdonság, hogy a MyCarddal a feltöltőkártyás ügyfelek is vásárolhatnak hitelre készülékeket, ez esetben azonban már 26%-os kamatláb alapján kell visszafizetniük a kölcsönkapott összeget.

A különböző bankok által kínált hitelkártya-konstrukciók már régóta utat törtek maguknak a telkók felé, a Telekom például évek óta értékesít co-branded hitelkártyát a lakossági piacról kivonuló CitiBankkal. A Telenor saját megoldása ugyanakkor jóval túlmutat ezen az azóta egyébként megszűnt konstrukción, így nem egyszerűen csak vásárlási visszatérítéseket kínál az ügyfeleknek, hanem a már említett készülékfinanszírozás is ezen keresztül zajlik.

A Telenor pénzügyi szolgáltatásai egyelőre az operátor öt saját üzemeltetésű üzletében igényelhetők holnaptól.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról