Szerző: Dojcsák Dániel

2014. április 10. 12:18

Duplán ünnepelhet a Prezi

Öt évvel ezelőtt, 2009 áprilisában próbálhatták ki a szerencsések és a kíváncsiak először a Prezi webes prezentációkészítőjét, aminek mind a mai napig megtartott ismérve a végtelenbe zoomolható vászon a PowerPointban megszokott lineáris oldalak helyett.

Az online prezentációs platform az elmúlt időszakban erős tempóra kapcsolt az új ügyfelek megszerzésében. Tavaly októberben jelentette be a cég a 30 milliomodik regisztrációt, az azóta eltelt hat hónapban pedig átlagosan napi újabb 55 ezer taggal bővült a létszám. Így fél év alatt 30 százalékkal, összesen 10 millióval sikerült bővülni és úgy tűnik a növekedés tempója nem lassul. Sőt, a Prezi az új funkciók fejlesztése helyett egyre inkább a területi terjeszkedésre koncentrál és egyre több nyelven lesz elérhető és kap helyi támogatást. Legutóbb például hetedik nyelvként franciául mutatkozott be a szolgáltatás, de a figyelem Dél-Kelet Ázsia és Dél-Amerika irányába is észlelhető, ha valaki követi a cég kommunikációját, illetve figyeli az állásajánlataikat.

Cél, a világmegváltás

Az amerikai piacon is egy újabb lökést kap a szolgáltatás, miután a vállalat nemrég csatlakozott a ConnectED nevű oktatási programhoz, aminek keretében minden amerikai oktatási intézménynek és azok diákjainak elérhetővé tette a Prezi Edu Pro licence csomagot, ami egyébként felhasználónként 4,95 dollárba kerülne havonta. Az ilyen programok egyrészt a Prezi ismertségét is növelik, nem beszélve arról, hogy az Adobe-val és más nagyvállalatokkal együtt megjelenve a cégről kialakult benyomások is sokkal jobbak lesznek. Másrészt az oktatási programok mindig hosszútávú befektetések, hiszen a diákok, ha megszoknak, megtanulnak az iskolában egy módszert, egy szoftvert, akkor később munkavállalóként vagy döntéshozóként, illetve akár magánemberként is szívesen alkalmazzák ugyanezt, kifizetve a használat díjait.

Hány adag sültkrumplit bír el 25 Kubernetes klaszter? (x)

Globálisan napi akár 2,5 millió rendeléssel is megbirkóznak az RDI Hungary által fejlesztett háttérrendszerek és mobilalkalmazások.

Hány adag sültkrumplit bír el 25 Kubernetes klaszter? (x) Globálisan napi akár 2,5 millió rendeléssel is megbirkóznak az RDI Hungary által fejlesztett háttérrendszerek és mobilalkalmazások.

A Prezi alapvető módszertana egyébként nem egyedülálló, egyáltalán nem üt el a jelenlegi iparági trendektől. A szotverszolgáltatások az internetes infrastruktúra fejlődésével párhuzamosan egyre inkább forradalmasították a hétköznapi munkavégzést. Ugyanebben a trendben utazik a DropBox, Salesforce, a Zendesk és sok egyéb más jól ismert és meghatározó szolgáltató is.

A piac igényli a hatékonyságot

Árvai Péter, a cég egyik alapítója szerint a gyors növekedés annak köszönhető, hogy egyre nagyobb szükség van a hatékony kommunikációra a mostani, információ túltengéses korszakban. “Amikor prezentálsz, akkor minden mással harcolsz, hogy megszerezd a közönséged figyelmét. A Prezi pedig segít neked rendezni a gondolataidat és egy letisztult módon tudod átadni azokat, így a közönséged könnyebben megérti és megjegyzi az üzeneteidet” - magyarázza a Prezi esszenciáját Árvai.

A 2009-ben alapított cégnél jelenleg körülbelül 200 fő dolgozik, de folyamatosan toboroznak, jelenleg is 25 pozíció van nyitva különböző szakterületeken, nyelveken és földrajzi szórásban is. A főhadiszállás továbbra is a budapesti belvárosi iroda, ahol a fejlesztések nagy része zajlik, de emellett egészen népes már a San Franciscó-i  központ is.

Kubernetes képzéseinket már közel 300 szakember végezte el. A nagy sikerre való tekintettel a tanfolyamot aktualizált tananyaggal június 18-án újra elindítjuk! A 8 alkalmas, élő képzés képzés órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról