Szerző: Bodnár Ádám

2013. augusztus 29. 08:40

Mobilszolgáltató lesz a MOL

Újabb szereplővel bővül hétfőn a hazai mobilpiac, a Magyar Telekommal együttműködésben a MOL saját márkás mobilszolgáltatást indít.

Saját márkás mobilszolgáltatást indít a MOL, írja a Népszabadság. A napilap cikke szerint a többi hasonló szolgáltatóhoz (pl. Blue Mobie, Tesco) hasonlóan a MOL Mobile is minden irányba és minden napszakban egységes tarifát kínál majd, amely a partnerszolgáltató árainál némileg alacsonyabb lesz. Az egyenleget a cég benzinkútjai mellett az interneten keresztül is fel lehet majd tölteni, a kúthálózat hűségprogramjának a résztvevői pedig kedvezményeket kapnak majd a percdíjakból.

MOL+Telekom=MOL Mobile

A MOL Mobile nem virtuális mobilszolgáltatás lesz, hanem márkázott szolgáltatás. A feltöltőkártyás konstrukció vásárlói nem a MOL-lal vagy annak mobilszolgáltató leányvállalatával, hanem a Magyar Telekommal kerülnek szerződéses kapcsolatba és a MOL Mobile csomagok a 30-as előhívót kapják, hasonlóan a Telekom (T-Mobile) ügyfeleihez. A Népszabadság úgy tudja, a feltöltőkártyás csomagokhoz kezdetben négy különféle Samsung készüléket lehet majd megvásárolni. A részleteket valószínűleg hétfőn hozza nyilvánosságra a MOL. A www.molmobile.hu és a www.molmobil.hu domain egyébként a MOL Nyrt. tulajdonában van, az oldalakon azonban egyelőre nem érhető el semmi.

Színfalak mögött: így épül egy szoftverfejlesztő iroda

Betekintést nyújtunk olyan folyamatokba, melyek sokszor teljesen láthatatlanok a munkavállalók számára.

Színfalak mögött: így épül egy szoftverfejlesztő iroda Betekintést nyújtunk olyan folyamatokba, melyek sokszor teljesen láthatatlanok a munkavállalók számára.

A két cég július közepén kötött stratégiai megállapodást, azonban annak pontos részleteit akkor nem hozták nyilvánosságra. A kiadott közlemény szerint: "Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója és Hernádi Zsolt, a MOL elnök-vezérigazgatója írta alá a két vállalatcsoport között létrejött stratégiai megállapodást ma Budapesten. A megállapodás az értékesítés, a kiskereskedelem, az energia-kiskereskedelem és az informatika területét érintő együttműködésekről szól."

"Az együttműködés mindkét fél számára előnyös, egyúttal hozzájárulhat hazánk gazdaságának bővüléséhez is, de legfőbb nyertesei mégis ügyfeleink lesznek, hiszen közösen jobb és nagyszerűbb szolgáltatást tudunk nyújtani" – mondta a szerződés aláírása után Hernádi Zsolt, a MOL elnök-vezérigazgatója. A Telekom vezére hozzátette: "Már ma is számos lehetőséget látunk az együttműködésben, és biztos vagyok abban, hogy a MOL-lal kötött stratégiai partnerségünkből további, közösen megvalósítható tervek is születnek majd."

Újabb

A saját márkás és virtuális szolgáltatások egyelőre nem hoztak áttörő sikert Magyarországon. Az első próbálkozó a Postafon volt, a Magyar Posta elsősorban a vidéken élő nyugdíjasokra alapozta a Vodafone hálózatán nyújtott szolgáltatást, azonban a 2009-re várt ötezet és a 2010-re ígért 70 ezer ügyfelet nem sikerült összegyűjteni, az előfizetők száma a mai napig megrekedt néhány tízezres szinten. A Telenor indította Red Bull Mobile 2010-ben óriási felhajtás közepette jelent meg, azonban a drága tarifákhoz belépőkategóriás készülékeket kínáló konstrukció annyira érdektelen volt, hogy az év elején meg is szüntették.

Két ilyen szereplője van még a magyar piacnak, a Lidl-féle Blue Mobile, amelyhez a Magyar Telekom adja a hátteret, valamint a Tesco Mobile, amely az áruházlánc és a Vodafone együttműködéséből jött létre. Utóbbi tekinthető az egyetlen virtuális mobilszolgáltatónak Magyarországon, az ügyfelek itt nem a Vodafone-nal kötnek szerződést, hanem a két cég vegyesvállalatával - az ügyfelek a 31-es előhívó számon érhetők el. A Tesco Mobile - hasonlóan a MOL Mobile-hoz - erőteljesen alapoz az üzletláncnál törzsvásárlói kártyával rendelkezőkre.

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról

GITHUB

0

Elérhetővé vált a GitHub Copilot Enterprise

2024. február 29. 11:34

Az előzetes után általánosan hozzáférhetővé vált a GitHubon a Copilot új szintje, ami a szervezetek belsős kódbázisa alapján segíti a fejlesztőket.