Szerző: Vörös Péter

2000. szeptember 11. 00:07

A Yahoo részvényei újra csökkentek pénteken - ezúttal is a reklámbevételekkel kapcsolatos aggodalmak miatt

A cég részvényárfolyama pénteken 2,81$-ral 104,12$-ra csökkent. Az egy héttel ezelőtti hírünkkel azonos volt az ok: a befektetők ismét aggódtak a cég hirdetési bevételeivel kapcsolatban. Augusztus 24-e óta már több, mint 25%-kal csökkent a Yahoo részvényárfolyama, emiatt főként ugyanez állt: egyes felmérések szerint a .com cégek hirdetési kiadásai csökkennek és ezt nem ellensúlyozzák a hagyományos cégek hirdetési kiadásai.

Az USA-ban a hirdetési kiadások évente több, mint 300 milliárd $-t tesznek ki, ebből jelenleg az Internet 2-3 milliárd $-t tesz ki. Szakértők szerint bár van alapja a rövid távú aggodalmaknak, hosszú távon a Yahoo részvényei jól fognak szerepelni.

a címlapról

CODE

0

Vibe codingban nyomul előre a Google

2025. december 5. 12:22

A keresőóriás partnerséget kötött a Replit startuppal, mely időközben meghódította az Anthropic Claude Code és a Cursor területét.