Szerző: Bodnár Ádám

2012. augusztus 22. 15:12:00

Csak az Apps-felhasználóknak jár a spamszűrő

A Google hamarosan nem kínálja tovább önálló szolgáltatásként a Postinit, amelyet 2007-ben vásárolt fel, hogy emailszűrő technológiái segítségével növelje az Apps biztonságát.

A Postini olyan hosztolt szolgáltatást kínált, amely egy helyen kezeli és szűri az ügyfelek elektronikus kommunikációját, legyen szó levelekről, azonnali üzenetekről vagy a webes tartalomról. A Postini által fejlesztett technológiák egész sora épült be a 2007-es felvásárlás óta a Google Appsbe, 2013-tól pedig maga a Postini szolgáltatás is teljesen az Apps része lesz.

A hivatalos Google Enterprise blog bejegyzése szerint a Google Message Security és Google Message Discovery 2013-tól kezdve már csak a Google Apps előfizetők számára lesz elérhető, önálló szolgáltatásként nem. Persze a Google nem várja el minden Postini-felhasználótól, hogy azonnal váltson Appsre, az emailszűrés és archiválás ugyanúgy működik külső emailkliensből és -szerverből (pl. Exchange).

Mi történik egy mobilappal a születése után? Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel.

Azok az ügyfelek, akik jelenleg Google Message Securityre fizetnek elő, januártól Apps for Business előfizetőkké válnak, a Message Discovery felhasználói pedig az Apps for Business mellett az Apps Vaultról kapják majd a számlát. Az árak változatlanok maradnak, amennyiben továbbra is csak az emailbiztonsági vagy -megőrzési szolgáltatást használja valaki, de ha az Apps további funkcióit is el szeretné érni (Docs, Drive, Calendar, Gmail), akkor többet kell fizetnie.

Az átállás menetét részletező weboldalon kiderül, hogy a Message Encryption felhasználóit később fogja értesíteni a Google arról, milyen konstrukcióban vehetik igénybe a szolgáltatást a későbbiekben. Az érintett előfizetőket novembertől kezdi el értesíteni a Google. Ugyanezen a weboldalon az is megtalálható, hogy az év végén utód nélkül megszűnik a Message Filtering és a Postini Small Business Edition szolgáltatás, az ezekre kötött előfizetéseket nem hosszabbítja meg a Google.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 26. 04:47

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.