Szerző: Koi Tamás

2012. június 18. 16:05

Visszapörgeti az időt a Magyar Telekom

Ismét jelentős szervezeti átalakulások várnak az ország legnagyobb távközlési szolgáltatójára.

Új, egész pontosan régi-új irányítási struktúrát vezet be jövő januártól a Magyar Telekom. A társaság igazgatóságának mai döntése szerint a lépést részben a fogyasztói igények átalakulása indokolja, részben pedig az, hogy az utóbbi utóbbi időszak kedvezőtlen piaci és gazdasági folyamatai olyan kihívásokat jelentenek, amelyekre a Telekom időben fel kíván készülni. Az új stratégiai irányok és működési modell részleteiről az év második felében árul el részletesebb információkat a szolgáltató.

A vállalat sajtóközleményéből egyelőre annyi derült ki, hogy alaptevékenységét az új online képességek és a digitális otthon irányában kívánja bővíteni a Telekom, tovább erősítve jelenlétét a nem hagyományos üzleti területeken is. A szervezeti átalakítások több csúcsvezetői pozíciót is érintenek, így például 2013. január 1-től megszűnik a marketing vezérigazgató-helyettesi pozíció, viszont létrejön egy új, kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgatói poszt.

A Magyar Telekomnál a jelenlegi értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettesi pozíció átalakul és jövő januártól lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettesi pozícióként működik majd - áll a társaság sajtóközleményében. Az új csúcsvezetői poszt legesélyesebb várományosa a mostani értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettes, Keszég Attila, aki 2010-ben csatlakozott a távközlési szolgáltatóhoz.

Mindent vivő munkahelyek

Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Mindent vivő munkahelyek Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Még a jövő januári új struktúra felállása előtt, 2012. június 30-i hatállyal távozik a cégtől Király István marketing vezérigazgató-helyettes, aki több mint nyolc évet töltött el a Magyar Telekomnál. A marketing vezérigazgató-helyettes feladatait a szervezeti változások hatályba lépéséig Szabó Melinda lakossági szegmensmarketing igazgató látja el. Bár pozícióját közvetlenül nem érintik az átalakítások, július 31-ével közös megegyezéssel távozik a szolgáltatótól Maradi István műszaki vezérigazgató-helyettes is, aki gyakorlatilag a mobiltelefonos korszak kezdete óta volt a Telekom, illetve annak jogelődjének munkatársa.

Az új lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettesi pozíció létrehozásával lényegében azt a szervezeti felépítést állítja vissza a Magyar Telekom, amit 2010. július elsejével megszüntetett. Ez előtt két hónappal, áprilisban távozott a cégtől Winkler János, aki aktív részt vállalt a T-Mobile és T-Home brandek bevezetésében, valamint nevéhez fűződik több olyan törekvés is, mely a lakossági mobil és vezetékes üzletág szolgáltatásainak szorosabb integrációját eredményezte (így többek közt őt, valamint Langsteiner Marianne korábbi marketingigazgatót tartják a "háromképernyős stratégia" megálmodójának).

a címlapról