Szerző: Koi Tamás

2012. június 18. 16:05:00

Visszapörgeti az időt a Magyar Telekom

Ismét jelentős szervezeti átalakulások várnak az ország legnagyobb távközlési szolgáltatójára.

Új, egész pontosan régi-új irányítási struktúrát vezet be jövő januártól a Magyar Telekom. A társaság igazgatóságának mai döntése szerint a lépést részben a fogyasztói igények átalakulása indokolja, részben pedig az, hogy az utóbbi utóbbi időszak kedvezőtlen piaci és gazdasági folyamatai olyan kihívásokat jelentenek, amelyekre a Telekom időben fel kíván készülni. Az új stratégiai irányok és működési modell részleteiről az év második felében árul el részletesebb információkat a szolgáltató.

A vállalat sajtóközleményéből egyelőre annyi derült ki, hogy alaptevékenységét az új online képességek és a digitális otthon irányában kívánja bővíteni a Telekom, tovább erősítve jelenlétét a nem hagyományos üzleti területeken is. A szervezeti átalakítások több csúcsvezetői pozíciót is érintenek, így például 2013. január 1-től megszűnik a marketing vezérigazgató-helyettesi pozíció, viszont létrejön egy új, kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgatói poszt.

A Magyar Telekomnál a jelenlegi értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettesi pozíció átalakul és jövő januártól lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettesi pozícióként működik majd - áll a társaság sajtóközleményében. Az új csúcsvezetői poszt legesélyesebb várományosa a mostani értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettes, Keszég Attila, aki 2010-ben csatlakozott a távközlési szolgáltatóhoz.

Python és Appmenedzsment rendezvényekkel indítjuk a szezont (x) Február 26-27-én indul a HWSW free! ingyenes meetupsorozat, márciusban pedig 30 órás online képzéseket indítunk!

Még a jövő januári új struktúra felállása előtt, 2012. június 30-i hatállyal távozik a cégtől Király István marketing vezérigazgató-helyettes, aki több mint nyolc évet töltött el a Magyar Telekomnál. A marketing vezérigazgató-helyettes feladatait a szervezeti változások hatályba lépéséig Szabó Melinda lakossági szegmensmarketing igazgató látja el. Bár pozícióját közvetlenül nem érintik az átalakítások, július 31-ével közös megegyezéssel távozik a szolgáltatótól Maradi István műszaki vezérigazgató-helyettes is, aki gyakorlatilag a mobiltelefonos korszak kezdete óta volt a Telekom, illetve annak jogelődjének munkatársa.

Az új lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettesi pozíció létrehozásával lényegében azt a szervezeti felépítést állítja vissza a Magyar Telekom, amit 2010. július elsejével megszüntetett. Ez előtt két hónappal, áprilisban távozott a cégtől Winkler János, aki aktív részt vállalt a T-Mobile és T-Home brandek bevezetésében, valamint nevéhez fűződik több olyan törekvés is, mely a lakossági mobil és vezetékes üzletág szolgáltatásainak szorosabb integrációját eredményezte (így többek közt őt, valamint Langsteiner Marianne korábbi marketingigazgatót tartják a "háromképernyős stratégia" megálmodójának).

a címlapról