Szerző: Koi Tamás

2011. november 24. 12:12:00

Újabb divattelefont villantott az LG

Újabb divattelefont dob piacra jövőre az LG, melyet ezúttal is az olasz PRADA divatcéggel együttműködésében készít a gyártó.

Az LG és a PRADA ma bejelentették, hogy megújították az okostelefonok tervezésére és marketingjére évekkel ezelőtt létrehozott együttműködésüket. A két cég az új megállapodás keretén belül egy új készüléket is letesz az asztalra a jövő év elején. Az LG K2/P940 típusszámok alatt futó, teljes érintőkijelzős okostelefon lesz, melynek kialakítása a rendelkezésre álló látványterv alapján kísértetiesen hasonlít a Nokia mérnökei által tervezett N9 - Lumia 800 dizájnra.

A sajtóközleményben csak PRADA Phone by LG 3.0 névvel illetett újdonságról egyelőre kevés részletet tudni, annyi mindenesetre bizonyos, hogy egy kifejezetten kecses és vékony készüléket készítenek a cégek: a telefon vastagsága a kiszivárgott információk szerint mindössze 9 milliméter lesz, a burkolatba belesüllyesztett, lekerekített sarkú kijelző képátlója pedig 4,3 hüvelykben lett meghatározva.

A hardverről ezen felül annyit lehet még tudni, hogy a modem HSPA+ hálózatokkal is kompatibilis lesz, emellett Android 2.3 operációs rendszer fog futni a telefonon. Könnyen elképzelhető, hogy a vékonyabb kialakításnak és a manapság divatos trendnek megfelelően az LG K2-be is microSIM passzol majd, akárcsak az iPhone 4(S)-be, vagy a fentebb említett két Nokia készülékbe.

Miért érdemes belevágnod a Scrum képzésünkbe? (x) Október 21-én Scrum alapozó képzést indít a HWSW, íme néhány jó érv a kurzus mellett.

Az LG és a PRADA együttműködése idestova öt éve tart, a két cég 2006-ban írt alá szerződést a közös munkáról. Az első PRADA-által tervezett LG-mobilok 2007-ben jelentek meg a piacon, köztük a világ első, teljes érintőkijelzős mobiljával. A második generációs PRADA-készülékek 2008 végén kerültek a boltokba, ezek az érintőkijelző mellett kicsúsztatható QWERTY-billentyűzettel is rendelkeztek.

A PRADA készülékek többnyire nem csak magát a telefont tekintve számítottak egyedi megoldásnak a maguk idejében, hanem a rajtuk futó szoftver és a csomagolás is különbözött az átlagos megoldásoktól. A divatcég által tervezett mobilokat rendszerint a márkapozíciónak megfelelően jelentős felárral is árulták a boltokban.

a címlapról