Szerző: sammer

2000. augusztus 22. 00:45

Információk a Halo fejlesztéséről

Aki látta a Halo-ról készült képeket, vagy megnézte az E3-on bemutatott videót, okkal félhetett attól, hogy lemarad a látványról, mert nem fog megjelenni PC-re és Mac-re. Azóta a Microsoft hivatalosan is bejelentette, hogy elkészítik az említett platformokra bár nyílvánvaló, hogy az X-Box mostantól az MS legfontosabb játék platformja. Az aggodalom még mindig jogos, mivel úgy tűnik, hogy az X-Box-ra, és az egyéb platformra szánt verziók között között jelentős minőségbeli, és időbeli különbségek lesznek. Joseph Staten a Bungie-től elárult pár dolgot a Halo fejlesztéséről:

"A Halo fejlesztése alatt végig szem előtt tartjuk azt a problémát, hogy az alacsony teljesítményű PC-ken is megfelelő sebességgel tudjon futni a játék. Az elsődleges és legfontosabb platform természetesen az X-Box, aminek jelentős teljsítménye miatt lehetőségünk van nagy részletességű modellek, hatalmas méretű textúrák, speciális effektek és nagy számítási igényű valós fizikai viselkedés használatára a játékban. Nagyon jó dolog egy olyan hardverre fejleszteni, aminek minden porcikáját jól ismerjük, így nem kell kompatibilitási problémáktól félnünk. Azt gondolom, hogy az X-Box-nak köszönhetően még a tervezettnél is nagyszerűbb játék lesz munkánk gyümölcse."

Úgy tűnik, hogy a játék elsősorban csak X-Box-on lesz igazán élvezetes és látványos, és PC-re illetve Mac-re csak később jelenik majd meg. Bár az X-Box teljesítménye hamarosan nem fog kiemelkedőnek számítani a PC piac rohamos fejlődésének köszönhetően, de az optimalizálás miatt biztosan nagyobb teljesítményt fog nyújtani a PC-s illetve a Mac-es verziókhoz képest (hogy a Microsoft érdekeit már ne is említsük).

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról