:

Szerző: mz

2000. augusztus 16. 22:58

Jelentős növekedés az ügyfélkapcsolati szoftverek területén

Az Oracle beszámolója szerint az Oracle E-Business Suite ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazásainak értékesítése a vállalat legutóbbi pénzügyi évében 241 millió dollárral rekordot ért el. Ez az értékesítési volumen az előző évhez képest 194 százalékos növekedést jelent, és majdnem kétszerese a jelenlegi piacvezető növekedésének. A rekordméretű növekedés annak tudható be, hogy a piac egyre inkább a teljes alkalmazásegyüttesek bevezetése felé halad a részterületi megoldások helyett. Az Oracle E-Business Suite11i az egyetlen olyan alkalmazásegyüttes a piacon, amely a "kiterjesztett vállalat" összes fontos üzleti funkcióját támogatja, és így segítségével a szervezetek az ügyféléletciklus egészére nézve automatizálhatják tevékenységeiket, a marketingtől és értékesítéstől a rendelés-nyilvántartáson és rendelésteljesítésen át a szervizelésig és ügyfélszolgálatig.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

6

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.