Szerző: mz

2000. augusztus 16. 22:58

Jelentős növekedés az ügyfélkapcsolati szoftverek területén

Az Oracle beszámolója szerint az Oracle E-Business Suite ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazásainak értékesítése a vállalat legutóbbi pénzügyi évében 241 millió dollárral rekordot ért el. Ez az értékesítési volumen az előző évhez képest 194 százalékos növekedést jelent, és majdnem kétszerese a jelenlegi piacvezető növekedésének. A rekordméretű növekedés annak tudható be, hogy a piac egyre inkább a teljes alkalmazásegyüttesek bevezetése felé halad a részterületi megoldások helyett. Az Oracle E-Business Suite11i az egyetlen olyan alkalmazásegyüttes a piacon, amely a "kiterjesztett vállalat" összes fontos üzleti funkcióját támogatja, és így segítségével a szervezetek az ügyféléletciklus egészére nézve automatizálhatják tevékenységeiket, a marketingtől és értékesítéstől a rendelés-nyilvántartáson és rendelésteljesítésen át a szervizelésig és ügyfélszolgálatig.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról