Szerző: sammer

2000. augusztus 14. 14:55

Unreal Tournament v428 patch

Az Epic ígéretéhez híven kiadta a v428-as javítást az Unreal Tournament játékához (Az új 428-as server-only patch is hamarosan megjelenik). A patch letöltéséhez itt találsz néhány mirror siteot, és a következő lényegesebb változtatások kerültek bele.

- fixed 425's D3D problems
- improved client prediction of other players on slopes
- fixed 'killall bot' working on servers even if not admin
- fixed Unrealed2 problems with DirectInput (by disabling DirectInput when using Unrealed2).
- fixed picked up weapons occasionally looping firing anim.
- fixed another case where server would keep sending data to client afterdisconnect.
- fixed Unrealed2 mesh viewer problem.
- fixed Owner being passed to new actor in Mutator.ReplaceWith().
- fixed creeping ping problem with Win2K.
- fix for occasional accidental port changes on servers using NGStats.

a címlapról

CODE

0

Vibe codingban nyomul előre a Google

2025. december 5. 12:22

A keresőóriás partnerséget kötött a Replit startuppal, mely időközben meghódította az Anthropic Claude Code és a Cursor területét.