:

Szerző: sammer

2000. augusztus 3. 03:10

UT patch v425

Az Epic jóvoltából megjelent a legfrissebb, v425-ös patch az Unreal Tournament-hez. A 6 megás javítás természetesen bármely előző verzióra telepíthető. Íme a kijavított bugok:

- fixed another mixed skin cheat
- fixed creeping pings problem - especially prevalent with passworded servers
- fixed problems with passwords with spaces
- improved server CPU utilization
- improved prioritization of network traffic for low bandwidth users
- fixed ActorLineCheck() crash again - no really this time
- fixed clearing base on client in netplay - thanks Mongo
- fixed suicide spamming
- Last Man Standing now can have time limit
- fixed spriteballexplosion sounds playing client side
- faster translocation effect in software mode
- fixed collision bug which cropped up in 420 (overlord)
- fixed D3D 32 bit zbuffer allocation
- lowered NGStats thread priority on dedicated servers, so NGStats doesn't hold up level changes.
- Added bExternalBatcher configuration option to [Engine.GameInfo]. If true, the game doesn't try to run the NGStats world log batch process.
- The 'Use32BitZBuffer' switch in the advanced Direct3D options, which is disabled by default, will force the use of a 32-bit Z buffer even in 16-bit color display modes. This can be used to fix flickering world surfaces and similar visual corruption when running in 16-bit mode on several cards, like the Matrox G400

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 18:30

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.