:

Szerző: Vörös Péter

2000. július 26. 10:31

Cisco - Hewlett-Packard CRM együttműködés

A customer relationship management (CRM, ügyfélkapcsolatok menedzselése) az egyik leggyorsabban fejlődő e-kereskedelmi szegmens napjainkban, a két óriáscég mostani szövetsége is e terület jelentőségére utal. A megállapodás értelmében a Hewlett-Packard értékesítheti a Cisco ügyfélkapcsolati szoftver platformját és installálási szolgáltatást nyújt professzionális szolgáltatási divízióján keresztül.

A megállapodás révén a Cisco nemrég alakított Internet Communications Software Group-ja közvetlenül viheti piacra termékeit. A célpiac a hagyományos ügyfélszolgálatok (call center-ek), a CRM-re összpontosító ASP-k (application service providers - alkalmazás szolgáltatók), valamint olyan on-line ill. off-line vállalatok, amelyek a Web segítségével próbálják javítani ügyfélkapcsolataikat.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

4

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.