Szerző: Vörös Péter

2000. július 26. 10:31

Cisco - Hewlett-Packard CRM együttműködés

A customer relationship management (CRM, ügyfélkapcsolatok menedzselése) az egyik leggyorsabban fejlődő e-kereskedelmi szegmens napjainkban, a két óriáscég mostani szövetsége is e terület jelentőségére utal. A megállapodás értelmében a Hewlett-Packard értékesítheti a Cisco ügyfélkapcsolati szoftver platformját és installálási szolgáltatást nyújt professzionális szolgáltatási divízióján keresztül.

A megállapodás révén a Cisco nemrég alakított Internet Communications Software Group-ja közvetlenül viheti piacra termékeit. A célpiac a hagyományos ügyfélszolgálatok (call center-ek), a CRM-re összpontosító ASP-k (application service providers - alkalmazás szolgáltatók), valamint olyan on-line ill. off-line vállalatok, amelyek a Web segítségével próbálják javítani ügyfélkapcsolataikat.

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról