Szerző: Vörös Péter

2000. július 26. 10:31

Cisco - Hewlett-Packard CRM együttműködés

A customer relationship management (CRM, ügyfélkapcsolatok menedzselése) az egyik leggyorsabban fejlődő e-kereskedelmi szegmens napjainkban, a két óriáscég mostani szövetsége is e terület jelentőségére utal. A megállapodás értelmében a Hewlett-Packard értékesítheti a Cisco ügyfélkapcsolati szoftver platformját és installálási szolgáltatást nyújt professzionális szolgáltatási divízióján keresztül.

A megállapodás révén a Cisco nemrég alakított Internet Communications Software Group-ja közvetlenül viheti piacra termékeit. A célpiac a hagyományos ügyfélszolgálatok (call center-ek), a CRM-re összpontosító ASP-k (application service providers - alkalmazás szolgáltatók), valamint olyan on-line ill. off-line vállalatok, amelyek a Web segítségével próbálják javítani ügyfélkapcsolataikat.
a címlapról

JUNKFEE

0

Félig mosolyoghat, félig sírhat az Apple szeme

2025. december 12. 13:00

A fellebbviteli bíróság szerint az Apple-nek joga van jutalékot felszámítani a külső linkeken keresztül végzett vásárlások után, de bizonyos korlátok között.