Szerző: Koi Tamás

2009. április 15. 13:20

Elindult a T-Home új ügyfélkapcsolati fóruma, a Beszélgessünk!

Beszélgessünk! néven új fórumot indított ma útjára -- egyelőre tesztüzemmódban -- a T-Home márkanév égisze alatt a Magyar Telekom. A távközlési szolgáltató korábban is üzemeltetett hasonló céllal internetes csevegőfelületet, a megújult fórum ugyanakkor a vállalat reményei szerint hatékonyabb formáját kínálja a tapasztalatcserének és a szolgáltatásokkal kapcsolatos különböző problémák megoldásának.

[HWSW] Beszélgessünk! néven új fórumot indított ma útjára -- egyelőre tesztüzemmódban -- a T-Home márkanév égisze alatt a Magyar Telekom. A távközlési szolgáltató korábban is üzemeltetett hasonló céllal internetes csevegőfelületet, a megújult fórum ugyanakkor a vállalat reményei szerint hatékonyabb formáját kínálja a tapasztalatcserének és a szolgáltatásokkal kapcsolatos különböző problémák megoldásának.

A http://forum.t-home.hu/ címről elérhető Beszélgessünk! közvetlen elődje, a POLIfórum több mint hét évvel ezelőtt nyílt meg, létrehozásának ötlete az akkori üzemeltető, az Axelero Rt. sajtófőnökéhez, Pohly Ferenchez köthető. A 2002 márciusában létrehozott fórum arra vállalkozott, hogy az ügyfelekkel való közvetlen és nyilvános párbeszéden keresztül a klasszikus ügyintézési rendszerek mellett egyrészt új felületet adjon a felmerülő problémák és kérdések megválaszolására, másrészt közelebb vigye a felhasználói közösséghez a zárt multi világát.

A Beszélgessünk! hasonló célt szolgál, korszerűbb eszközökkel: megújult fórummotor, átalakított rovatstruktúra és új funkciók (témafigyelés, legújabb témák listázása stb.) állnak a felhasználók rendelkezésére a T-Home arculatához igazított felületen. A több mint 120 ezer hozzászólást tartalmazó POLIfórum hozzászólásait és felhasználói adatbázisát ugyanakkor nem konvertálják át az új rendszerbe, a régi felhasználóknak ezért újból regisztrálniuk kell a Magyar Telekom fórumára. A régi fórumot később lezárják, a tartalom ezután csak olvasható marad.

Az új fórum tematikája teljes egészében fedi a T-Home lakossági szolgáltatásainak választékát, így külön szekciót kapnak a televíziós (IPTV, SAT és kábeltévé) szolgáltatások, az internetes platformok (ADSL, VDSL, kábelnet) és a vezetékes telefonszolgáltatás. Az új rendszer egyik lényeges újítása, hogy a regisztrált felhasználók -- amennyiben előfizetői valamelyik szolgáltatásnak -- megadhatják az előfizetéskor kapott felhasználói azonosítójukat, így a Magyar Telekom fórumot olvasó munkatársai ez alapján könnyebben felderíthetik, nyomon követhetik, adott esetben gyorsabban megoldhatják a felmerülő ügyfélpanaszokat.

A szolgáltató ettől függetlenül felhívja a figyelmet, hogy a Beszélgessünk! nem helyettesíti vagy pótolja teljes egészében a hagyományos ügyfélszolgálati csatornákat (például telefonos ügyfélszolgálat, e-mailes segítségnyújtás), a fórum nem tekinthető hivatalos ügyfélkapcsolati csatornának, ezért -- ahogy a szabályzatban olvasható -- nem vonatkoznak rá az idevágó jogszabályok.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról