Szerző: Koi Tamás

2009. április 7. 13:48

Közösségi szolgáltatások felé nyit az újabb arculatváltáson átesett djuice

Ismét átalakítja a fiatalabb korosztályt célzó djuice márkáját a Pannon. A norvég Telenor tulajdonában álló cég ezúttal új, webkettes szolgáltatásokat is bevezet majd a portfólióba, ennek ugyanakkor egyelőre még alig van érezhető nyoma a djuice felújított magyarországi weboldalán .

[HWSW] Ismét átalakítja a fiatalabb korosztályt célzó djuice márkáját a Pannon. A norvég Telenor tulajdonában álló cég ezúttal új, webkettes szolgáltatásokat is bevezet majd a portfólióba, ennek ugyanakkor egyelőre még alig van érezhető nyoma a djuice felújított magyarországi weboldalán.

A djuice 2003-ban jelent meg Norvégiában és Magyarországon egyszerre, a mostani arculatváltás a harmadik a márka történetében. A mobiltelefonokat és a velük elérhető szolgáltatásokat a fiatalok számára eladhatóbban csomagoló brand továbbra is teljes egészében a Pannon tulajdonát képezi, a szolgáltatás- és készülékválaszték pedig a djuice számlás és kártyás ajánlatok mellett szinte egy az egyben fedi a mobilszolgáltató lakossági ügyfeleknek szánt ajánlatait.

A Pannon ugyanakkor ezúttal közösségi alapú többletszolgáltatásokat is próbál becsempészni a djuice-ba, így az elkövetkező hónapokban többek közt fénykép- és videomegosztó, valamint a népszerűbb webes e-mail rendszerekkel együttműködő mobil e-mail kliens kerül a repertoárba, illetve SMS és MMS-alapú szolgáltatások bevezetését tervezi egy közösségi oldallal karöltve. A HWSW értesülései szerint az együttműködő partner a FaceBook lehet. A szolgáltatások egy része ingyenes lesz, de lesz amiért fizetni kell, a szolgáltatás jellegétől és az igénybevétel időszakától, rendszerességétől függően legfeljebb pár száz forintot, azonban ezen felül nem kell majd extra adatforgalmi díjat fizetni (kivéve roaming esetén) -- mondta el lapunknak Morten Saugnes, a djuice igazgatója.

djuice city: egyelőre ennyi a webkettő

Saugnes kérdésünkre válaszolva elárulta, hogy az új szolgáltatások nagy részét az arra alkalmas telefonokon egyedi alkalmazásindító ikonokkal lehet majd elérni, az előfizetők emellett a djuice megújult arculatú wapos és webes oldalát is használhatják bizonyos szolgáltatások igénybevételéhez.

Az új djuice weboldalon ugyanakkor egyelőre nyoma sincs a közösségi életnek, az egyetlen kezdeményezés a djuice city, mely lényegében egy bárki által használható, elsősorban kedvenc helyek közzétételére létrehozott oldal.

Csatlakozz partnerprogramunkhoz, mi pedig ajánlunk ügyfeleinknek, ezenkívül egyedi kedvezményeket is adunk webhosting csomagjainkra. Próbáld ki ingyenesen az Aruba Cloud-ot, most 40 ezer forint értékű vouchert adunk!

a címlapról

Hirdetés

AI az IT-ban: ennek már fele sem tréfa

2025. június 15. 07:03

Az AI technológiai és munkaerőpiaci hatásai az informatikában (2025) címmel érkezik az idei első kraftie meetup június 16-án.