Szerző: Dojcsák Dániel

2009. március 25. 11:01

Saját konferenciája lesz a Twitternek

A Twitter az angolszász országokban már mainstream médiának számít, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy idén nyáron már saját konferenciája is lesz a csivitelő közösségnek. Jeff Pulver amerikai webvállalkozó egy kétnapos rendezvényt ígér június közepén New Yorkban.

[HWSW] A Twitter az angolszász országokban már mainstream médiának számít, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy idén nyáron már saját konferenciája is lesz a csivitelő közösségnek. Jeff Pulver amerikai webvállalkozó egy kétnapos rendezvényt ígér június közepén New Yorkban.

Jeff Pulver, amerikai internetes vállalkozó, akinek többek közt azt köszönhetik az ottaniak, hogy a számítógép és számítógép között létrejövő VoIP hanghívás nem számít a törvények szerint telekommunikációs szolgáltatásnak, úgy határozott, hogy dedikáltan a Twitter és a kapcsolódó témái köré szervez egy kétnapos konferenciát New Yorkban, melynek a \"140 karakteres konferencia\" címet adta. A cél pedig szintén nem túl bonyolult, igyekeznek majd felfedezni a Twitter hatásait a médiára és a hirdetési piacra.

Igaz ez utóbbira még gyakorlatilag semmilyen hatással nincs a Twitter, hisz kezdetektől küzd azzal, hogy valamilyen működő üzleti modellt alakítson ki, s a több tízmillió felhasználóból valamilyen anyagi hasznot is húzzon, egyelőre sikertelenül.


Twitter paródia és magyarázat egyben

A bejelentést is tartalmazó blogbejegyzésben Pulver azt írja, hogy a célja egyrészt összegyűjteni a hírességeket, médiamunkásokat, és a hirdetéssel foglalkozó azon vezetőket, akik már aktívan használják a Twittert, másrészt azokat, akik a Twitter vagy más kreatív kommunikációs eszköz révén váltak hírességgé.

Pulver valószínűleg tökéletesen időzített egy ilyen konferencia bejelentésével, hiszen az Egyesült Államokban a Twitter már eléggé népszerű ahhoz, hogy közbeszéd tárgya legyen, elegendő fejlesztés csoportosult már köré, illetve az üzleti szféra is elkezdte használni. A konferencia tehát több lesz, mint rajongó geekek Twitter-fesztiválja, az ígéretek szerint inkább üzleti fókuszt kap majd az esemény. Akár az is előfordulhat, hogy a rég várt bevételszerzésre irányuló ötlet itt üti majd fel a fejét nyár elején.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról