Szerző: Vörös Péter

2000. július 12. 08:58

Oracle-Cisco e-kereskedelmi együttműködés

A két óriáscég tegnap bejelentett együttműködése az e-kereskedelmi ügyfélszolgálat területét érinti. A közös erőfeszítés az Oracle 11i (az adatbáziskezelő gyártó vállalat Web-alapú üzleti menedzsment alkamazásainak csomagja) és a Cisco voice-over Internet protokolja (IP) valamint call center szoftverek összehangolásáról szól. Az Oracle 11i tartalmazza az ügyfélkapcsolat menedzsment (customer relationship management (CRM)) szoftvert.

A két cég együttesen fogja forgalmazni az együttműködés végeredményét, amely telefon, e-mail, Web beszélgetés ill. interaktív hang válasz kezelését egyaránt fogja nyújtani az ügyfélkapcsolat menedzsment területén, amely a szakértők szerint az egyik legígéretesebb vállalati IT piac. Az Oracle két hete jelentette be együttműködését a Lucent-tel számlázási termékkel kapcsolatban (e két cég a Oracle 11i és a Lucent-féle Kenan Arbor/BP termék összehangolását illetően működik együtt).

Az Oracle és a Cisco több fázisban fogja bejelenteni az együttműködés eredményeit: az első fázis befejezése ez év második félévére várható, a többi fázis jövőre indul majd be. A termékek árait illetően nem tettek közzé számadatot. A Cisco-Oracle CRM termék olyan rendszerintegrátorokon keresztül is kapható lesz, mint a KPMG és az e-Loyalty.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról