Szerző: sammer

2000. július 9. 05:25

Deep Fighter ellenfelek

Griff Jenkins, a Deep Fighter projekt vezetője egy interjúban beszélt a készülő vízalatti akció/kaland játékban szereplő változatos ellenfelekről.


"A játékos rengeteg különböző ellenféllel találkozhat kalandozásai során. Ezek közül a legalapvetőbb és a leggyakrabban előforduló a tenger természetes vad élővilága, de ezek nagy része egyáltalán nem agresszív, csak akkor támadnak ránk, ha provokáljuk őket."

Azt hiszem nem az állatvédők kedvence lesz ez a játék, ha felbőszült bálnákra kell majd lövöldözni a biztonságos hajónkból.

"Ha játék közben lelövünk egy akármilyen halat, a vére szétterjed a vízben és megjelennek az agresszív ragadozók, akik könnyen ránk is támadhatnak, vagy a közelben lévő egyéb emberei létesítményekre. A következő ellenség a Shadowkin kalózok, akik veszélyeztetik kolóniánk nyugodt életét. Végül itt vannak a misztikus Silent nevű gonosz ellenfelek is. A történet során válik egyre bizonyosabbá, hogy egyszer szembe kell nézned a gonosz Silent fajjal. A játékban összesen nyolc fő ellenféllel fogsz találkozni, mindegyiknek meglesz a maga erőssége és gyenge pontja is ahol elpusztítható, a játék végén pedig következik természetesen a főellenfél."

A Deep Fighter egy vízalatti akciójáték, ami kombinálja az őrült 3D-s lövöldözős játékok vad elemeit a kalandjátékok érdekes, felfedezésre váró világával. A Criterion Studios fejlesztésében készülő játékot 2000 nyarán adja ki az Ubi Soft.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról