Szerző: Bodnár Ádám

2007. május 30. 11:04

Sun StarOffice-t telepít repülőgépeire a Singapore Airlines

StarOffice irodai szoftvercsomagot telepít új Boeing 777-300ER repülőgépeire a Singapore Airlines. A légitársaság a világon elsőként kínál utasainak irodai szoftvereket a fedélzeten, akik így akár úgy is tudnak dolgozni, hogy a noteszgépüket be sem kapcsolják. Az első osztály és a business osztály utasai a szövegszerkesztő, a táblázatkezelő és a prezentációkészítő alkalmazásokat használhatják.

[HWSW] StarOffice irodai szoftvercsomagot telepít új Boeing 777-300ER repülőgépeire a Singapore Airlines. A légitársaság a világon elsőként kínál utasainak irodai szoftvereket a fedélzeten, akik így akár úgy is tudnak dolgozni, hogy a noteszgépüket be sem kapcsolják. Az első osztály és a business osztály utasai a szövegszerkesztő, a táblázatkezelő és a prezentációkészítő alkalmazásokat használhatják.

A StarOffice a légitársaság KrisWorld nevű fedélzeti információs és szórakoztató rendszere segítségével jut el az utasokhoz. A KrisWorldön keresztül emellett több mint 100 film, 150 tévéműsor, 650 audio CD és 90 videojáték is elérhető.A felhasználók saját dokumentumaikat vagy az elkészített állományokat USB-s háttértárról olvashatják be, vagy arra menthetik el. Az USB-csatlakozó az ülések karfájában található, az utasoknak ide kell csatlakoztatniuk USB-s billentyűzetüket és egerüket, ha a szoftvert használni szeretnék.


A Singapore Airlines Boeing 777-300ER első osztályú kabinja

A Singapore Airlines első Boeing 777-300ER gépe tavaly decemberben állt szolgálatba a Szingapúr-Párizs útvonalon, a légitársaság azonban folyamatosan bővíti flottáját, így hamarosan a zürichi, szöuli, milánói, barcelonai, hongkongi és San Franciscó-i járatokon is ilyen gépek üzemelnek -- fedélzetükön többek között a Sun Microsystems irodai szoftverével. Maga az irodai szoftver egyébként a gépen található linuxos szerveren fut, az utasok terminálon keresztül férhetnek hozzá.

A Singapore Airlines egyike volt azoknak a légitársaságoknak, amelyek a repülőgépeik fedélzetén vezeték nélküli internethozzáférést is kínáltak. Az ezt biztosító Connexion by Boeing szolgáltatást azonban a Boeing tavaly érdeklődés hiányában megszüntette.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról