Szerző: Bodnár Ádám

2007. január 31. 10:30

Tíz százalékkal nőtt tavaly az EDS Magyarország forgalma

Sikeresen zárta a 2006-os évet az EDS Magyarország: a vállalat 10 százalékkal 13,5 milliárd forintra növelte árbevételét. Korábbi beruházásain túl a vállalat -- közel 400 új munkahelyet teremtve -- bővítette budapesti Ügyfélkapcsolati Központját és Vasvár-Rábahídvégi Szolgáltatóközpontját is, így munkavállalóinak létszáma már meghaladja az 1450 főt.

Sikeresen zárta a 2006-os évet az EDS Magyarország: a vállalat 10 százalékkal 13,5 milliárd forintra növelte árbevételét. Korábbi beruházásain túl a vállalat -- közel 400 új munkahelyet teremtve -- bővítette budapesti Ügyfélkapcsolati Központját és Vasvár-Rábahídvégi Szolgáltatóközpontját is, így munkavállalóinak létszáma már meghaladja az 1450 főt.

Az EDS Magyarország tevékenysége körülbelül 45–55 százalékban oszlik meg a hazai és a külföldi szolgáltatások között. 2007-ben a vállalat előreláthatóan további 300 új munkahelyet teremt Magyarországon, bővítve exporttevékenységét is. A vállalat vezetése kiemelten kezeli a hazai szolgáltatási spektrum bővítését, a kormányzati szektorban meglévő nemzetközi referenciákat szeretnék itthon is kamatoztatni.

"Elégedettek vagyunk tavalyi teljesítményünkkel, hiszen a változó gazdasági környezetben is sikerült teljesíteni célkitűzéseinket, és megőriztük piacvezető pozíciónkat az informatikai outsourcing szegmensben" -- mondta Szakál László, az EDS Magyarország ügyvezető igazgatója. "Az idei esztendőben is szeretnénk e növekedési rátát megtartani, melynek fő iránya az export mellett, reményeink szerint, a kormányzati szféra számára nyújtott szolgáltatások kialakítása lehet."

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról