Szerző: Ady Krisztián

2006. június 2. 05:25

Hajlékony színes kijelzőt fejlesztett a gumiabroncsairól ismert Bridgestone

A Bridgestone Corporation a jelek szerint nem csak a gumiiparban kíván vezető pozíciót betölteni: a vállalat bejelentette, hogy sikeresen befejeződtek az akár elektronikus könyvekben is használható hajlékony, színes kijelzője fejlesztései. A világ legnagyobb, vékony és hajlékony színes kijelzője lényegében a számos gyártó -- Seiko Epson, E-ink, Philips -- által folyamatosan fejlesztett megjelenítőihez hasonlító elektromos papírlap.

[HWSW] A Bridgestone Corporation a jelek szerint nem csak a gumiiparban kíván vezető pozíciót betölteni: a vállalat bejelentette, hogy sikeresen befejeződtek az akár elektronikus könyvekben is használható hajlékony, színes kijelzője fejlesztései. A "világ legnagyobb, vékony és hajlékony színes kijelzője" lényegében a számos gyártó -- Seiko Epson, E-ink, Philips -- által folyamatosan fejlesztett megjelenítőihez hasonlító elektromos papírlap.

A Bridgestone 2004 októberében kezdte meg különleges kijelzője fejlesztését a 2002 márciusában bemutatott, saját "Electronic Liquid Powder" alapanyagára támaszkodva. A kijelzőt elsősorban grafikák és szövegek megjelenítésére fejlesztette ki a vállalat, mely akkor is megtartja a bemutatni kívánt szöveget és képet, ha lekapcsolják az elektromos ellátást. Ezeket a kijelzőket akár a kereskedelemben, például árak és ritkán változó információk közlésére is fel lehet használni, és sok-sok energiát megtakaríthatnak a segítségével.

QR-LPD (Quick Response Liquid Powder Display)

A QR-LPD (Quick Response Liquid Powder Display) kijelző teljes egészében műanyagból készül, szemben a folyadékkristályos kijezők üvegszubsztrátum alapanyagával, ez biztosítja a hajlékonyságot és a vékony kivitelt. A Bridgestone első elkészült megjelenítője 9 hüvelykes képátlóval rendelkezik, miközben csupán 0,29 mm vékony. A kijelző bemutatkozik a június 4-9 között Kaliforniában megrendezett Society for Information Display 2006 kiállításon is.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról