Szerző: Bodnár Ádám

2000. június 18. 00:54

Alf Covey (3dfx) interjú

Az amerikai GA-Hardware ezúttal Alf Covey-t kérdezte a 3dfx ügyes-bajos dolgairól, a Voodoo3 és a Voodoo5 értékesítési eredményeiről, stb. Amikor a kérdező az NVIDIA-alapú kártyák T&L-képességeit hozta szóba, Alf a következőket válaszolta:

"Több ok miatt döntöttünk úgy, hogy a Voodoo5-ből kihagyjuk a Transformation & Lighting motort. Szerintünk lépésről lépésre kell fejleszteni. Több háromszög kirajzolásával több élt is ki kell rajzolni, és az éleket el kell simítani. Logikus, hogy először az FSAA problémát kell megoldani, utána jöhetnek a háromszögek..."

A teljes interjú itt olvasható.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról