Szerző: Bodnár Ádám

2006. január 18. 13:59

Melyik mobiltelefonok tulajdonosai a leginkább elégedettek?

A Strategy Analytics globális piackutató és tanácsadó cég felmérése szerint az LG mobiltelefonok tulajdonosai a leginkább elégedettek készülékükkel. Az SA mintegy 2000 mobiltelefon-felhasználót kérdezett meg, mennyire elégedettek készülékeik különféle tulajdonságaival és meglepő módon nem a piacvezető Nokia, hanem a gyártók rangsorában negyedik helyen álló LG készülékei kapták a legmagasabb pontszámokat.

[HWSW] A Strategy Analytics globális piackutató és tanácsadó cég felmérése szerint az LG mobiltelefonok tulajdonosai a leginkább elégedettek készülékükkel. Az SA mintegy 2000 mobiltelefon-felhasználót kérdezett meg, mennyire elégedettek készülékeik különféle tulajdonságaival és meglepő módon nem a piacvezető Nokia, hanem a gyártók rangsorában negyedik helyen álló LG készülékei kapták a legmagasabb pontszámokat.

Nyugat-Európában 19 kategóriából 17-ben, az Egyesült Államokban pedig 19 kategóriából 9-ben, köztük a kialakítás stílusában is az LG bizonyult a legjobbnak. Az európai felhasználók körében a második helyet a Sony Ericsson, a harmadikat a Nokia szerezte meg, ezután következett a Samsung, a Motorola és a Siemens. Érdekesség, hogy az Egyesült Államokban a második helyen a Kyocera végzett.


Roberto Cavalli által tervezett LG mobilok

"Ez azt bizonyítja, hogy kutatás-fejlesztési és formatervezési beruházásaink eredményesek" -- mondta James Kim, az LG Europe elnök-vezérigazgatója. "Az LG-nek Európán belül Párizsban működik kutatás-fejlesztési központja, illetve Milánóban egy dizájnközpontja. 2006-ban az LG tovább fogja növelni beruházásait annak érdekében, hogy elérje célját és a világ három legnagyobb mobiltelefon-gyártója közé kerüljön." Az LG jelenleg a Nokia, a Motorola és a Samsung mögött lemaradva a negyedik a gyártói rangsorban.

Európában a Strategy Analytics a brit, olasz, német és francia mobiltulajdonosok körében végezte el a felmérést. Az eredményekből kiderül, hogy éppen a több formatervezési díjat is besöprő Nokia mobilok tulajdonosai azok, akik készüléküket legkevésbé tartják stílusosnak. A Strategy Analytics jelentése kitér arra is, hogy az elmúlt évek fejlesztései ellenére az amerikai és európai mobiltelefon-felhasználók fele egyaránt úgy véli, a mobiltelefonok által készített fényképek minősége viszonylag gyenge és a képek megosztása bonyolult.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról