Szerző: Ady Krisztián

2005. november 17. 12:46

Hazánkba is megérkeztek a Vodafone Simply mobilkészülékek

A Vodafone itthon is bevezeti könnyen kezelhető Simply mobilszolgáltatását, illetve speciális mobiltelefonjait, melyeket elsősorban a telefonálni és üzeneteket váltani kívánó ügyfelek részére fejlesztettek ki. A vállalat a szolgáltatás kifejlesztésénél egy egész Európára kiterjedő, 18 hónapig tartó ügyfél-elégedettségi felmérést vett alapul.

[HWSW] A Vodafone itthon is bevezeti könnyen kezelhető Simply mobilszolgáltatását, illetve speciális mobiltelefonjait, melyeket elsősorban a telefonálni és üzeneteket váltani kívánó ügyfelek részére fejlesztettek ki. A vállalat a szolgáltatás kifejlesztésénél egy egész Európára kiterjedő, 18 hónapig tartó ügyfél-elégedettségi felmérést vett alapul.

A felmérés szerint a 35-54 éves korosztály jelentős része úgy vélekedik, hogy az üzletekben kapható telefonok túl bonyolultak. Úgy érzik, hogy a mobiltelefon nem szükségszerű része az életüknek -- időnként inkább zavaró, kényelmetlen tényező, de családtagjaikkal és barátaikkal mégis szeretnék mobiltelefonon és SMS-ben tartani a kapcsolatot. A találkozók egyeztetése, társasági események szervezése, ügyes-bajos dolgaik intézése során szintén fontos számukra a mobiltelefon.

Legyen könnyen kezelhető, egyszerű

A legtöbben egyetértenek abban, hogy az egyszerűen kezelhető, célszerű mobiltelefon hasznos dolog és megkönnyíti az életüket. Véleményük szerint a telefon legyen könnyen kezelhető, megbízható és egyszerű, külseje formatervezett és stílusos. A mobilszolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatban az elvárás az, hogy legyen őszinte, de segítőkész.

"Rengeteg olyan ügyfelünk van, aki a legújabb mobiltelefont akarja a legújabb technológiával. De vannak olyanok is, akik egyszerűen csak hívást akarnak indítani, fogadni vagy sms-ezni. A Vodafone Simply számukra készült, így mostantól két új készülékünkkel még egyszerűbbé válik a kapcsolattartás szeretteikel, hozzátartozóikkal, barátaikkal" -- mondta Vitai Attila, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

Az ügyfeleket megkérdezték az ideális telefon külsejéről, a telefon nyújtotta szolgáltatásokról, a szolgáltatások kezelhetőségéről és a telefon menüjének felépítéséről. A visszajelzéseket követően a Vodafone a Sagemmel közösen fejlesztette ki a két telefont, a Vodafone Simply VS1-et, amely ezüstszínű, íves formájú és a Vodafone Simply Sagem VS2-öt, amely fekete, egyenes vonalú készülék.

Bővülő választék

A Vodafone Simply mobilszolgáltatás jelenleg erre a kétféle, könnyen használható mobiltelefonra épül. A szolgáltatás részét képezik az átlátható díjcsomagok, illetve a speciálisan képzett ügyfélszolgálati munkatársak is. A Sagemmel közös folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a közeljövőben várható a Vodafone Simply készülékválaszték további bővülése.

A Vodafone Simply telefonok működése a vállalat reményei szerint egyszerű és magától értetődőMindegyik készülék nagy méretű, könnyen olvasható, színes kijelzővel van ellátva. A leggyakrabban használt funkciók alapján három speciális gomb is elhelyezésre került a készüléken, ezek a kezdő menüpontba való azonnali visszalépésre, a telefonkönyv és az üzenetek közvetlen elérésére szolgálnak.

Bár a készülékeket elsősorban hang- és SMS-szolgáltatásokra fejlesztették, képüzenetek (MMS-ek) fogadására, tárolására és továbbítására is alkalmasak. A telefon kijelzőjén az ügyfelek igényeinek figyelembevételével kialakított, egyértelműen megfogalmazott üzenetek jelennek meg, amelyek segítenek a készülék kezelésének gyors elsajátításában.

Tartozékok

A felmérésből kiderült, hogy sokan félnek attól, hogy nyilvános helyen megszólal a telefonjuk, vagy hogy véletlenül felhívnak valakit. Ezért mindkét készülék oldalán csúsztatható kapcsolók vannak, amelyekkel a csengőhangot és a billentyűzárat lehet szabályozni, így elkerülhetőek a kínos pillanatok.

A készülékeket két ingyenes kiegészítővel kínálja a Vodafone: fejhallgatóval és asztali tartóval. A feltöltés az asztali tartóval igazán egyszerű, a telefon így folyamatosan feltöltés alatt van, és mindig tudjuk, hol található. A Vodafone Simply készülékek tartalmazzák az úgynevezett „Telefonkönyv Menedzser” alkalmazást is, mely lehetővé teszi a nevek és telefonszámok számítógépen való tárolását, szerkesztését és telefonba való áttöltését. A Telefonkönyv Menedzser használatához a megfelelő számítógép kábelt is meg kell vásárolni.

A Vodafone Simply készülékeket bármelyik élő Vodafone díjcsomaggal, illetve VitaMAX kártyával is meg lehet vásárolni. A készülékekről és szolgáltatásaikról a percekkel ezelőtt indított, magyar nyelvű Simply microsite nyújt bővebb információkat.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról