:

Szerző: Bizó Dániel

2005. november 2. 15:56

Itt a vállalati Skype

[DMEurope/HWSW] Immár vállalatok, szervezetek számára is kínál könnyen kezelhető és felügyelhető megoldást az internetes telefonálásról (VoIP) elhíresült Skype. A Skype Groups nevű szolgáltatás segítségével a webes felületen, a Skype oldalán keresztül menedzselheti egy személy a különböző felhasználók részére rendelkezésre bocsátott pénzmennyiséget, végezhet feltöltéseket.

[DMEurope/HWSW] Immár vállalatok, szervezetek számára is kínál könnyen kezelhető és felügyelhető megoldást az internetes telefonálásról (VoIP) elhíresült Skype. A Skype Groups nevű szolgáltatás segítségével a webes felületen, a Skype oldalán keresztül menedzselheti egy személy a különböző felhasználók részére rendelkezésre bocsátott pénzmennyiséget, végezhet feltöltéseket.

A szolgáltatást ingyenesen lehet igénybe venni. Egy meglévő Skype-regisztrációval azonnal nekiláthatunk a szervezet adatainak megadásához, regisztrálásához, amely befejeztével máris nekiláthatunk a szervezet egyenlegének feltöltéséhez. A központi egyenlegből aztán a csoporthoz hozzáadott egyéni regisztrációkhoz rendelhetünk összegeket a hagyományos telefonhálózatba kimenő telefonhívások fedezésére (az interneten maradó, Skype-on belüli hívások továbbra is ingyenesek az egész világon).

Az adminisztrátor ezenkívül akár hagyományos telefonszámot és hangpostát is vásárolhat a tagoknak. A Skype segítségével ezeken túlmenően konferenciabeszélgetést, vagy csoportos chatet is folytathatunk, vagy állományokat küldhetünk, ahogyan eddig is. A vásárlást több fizetési formában lehet rendezni, többek között banki átutalással, kártyával közvetlenül, vagy PayPalon keresztül.

A Skype Groups béta tesztje alatti megkérdezéses kutatás kimutatta, hogy kisvállalatok költségcsökkentési célzattal éltek a lehetőséggel. A megkérdezettek 63 százaléka használta a külföldi partnerekkel, munkatársakkal való kapcsolattartásra, 52 százalék az irodák, telephelyek közötti kommunikációra, 46 százalék pedig konferenciahívásokra.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról