:

Szerző: Budai Péter

2004. december 17. 10:40

Kényelmesebbé teszi az online vásárlást a Google által üzemeltetett Froogle

[eWeek] A Google ezentúl termékteszteket is közzétesz Froogle elnevezésű internetes vásárlási rendszerében, de saját véleménye helyett a neten megtalálható anyagokat gyűjti össze. Az új képesség béta-változata szerda óta érhető el, azonban jelenleg csak elektronikai cikkekre, így többek között MP3-lejátszókra és számítógép-alkatrészekre korlátozódik tudása.

Szintén újdonság, hogy a Froogle már támogatja a felhasználók bevásárlólistáinak és kivánságlistáinak elmentését, csakúgy, mint a legtöbb webáruház. A Google új megoldásait az ünnepi szezonra időzítette, kihasználva az ilyenkor jellemző vásárlási kedvet. A Froogle igazán csak akkor vált ismertté, mikor a Google főoldalán külön fület kapott márciusban.

A Google közleménye szerint a terméktesztek abban segítenek a felhasználóknak, hogy azok "sokkal jobban informálódjanak a vásárlási döntések meghozatala előtt". A Google a termék leírásán és képén kívül megmutatja az adott termék átlagos értékelését a neten elérhető tartalomból kiindulva, és felsorolja az elolvasható tesztek linkjeit is. Lehetőség van a tesztek összességében kulcsszó alapján keresni, valamint azokat forrásuk szerint csoportosítani.

Eleged van az eltérő környezetekből és az inkonzisztens build eredményekből? Frusztrál, hogy órákat kell töltened új fejlesztői környezetek beállításával? Többek között erről is szó lesz az AWS hazai online meetup-sorozatának ötödik, december 12-i állomásán.

a címlapról