Szerző: Budai Péter

2004. december 17. 10:40

Kényelmesebbé teszi az online vásárlást a Google által üzemeltetett Froogle

[eWeek] A Google ezentúl termékteszteket is közzétesz Froogle elnevezésű internetes vásárlási rendszerében, de saját véleménye helyett a neten megtalálható anyagokat gyűjti össze. Az új képesség béta-változata szerda óta érhető el, azonban jelenleg csak elektronikai cikkekre, így többek között MP3-lejátszókra és számítógép-alkatrészekre korlátozódik tudása.

Szintén újdonság, hogy a Froogle már támogatja a felhasználók bevásárlólistáinak és kivánságlistáinak elmentését, csakúgy, mint a legtöbb webáruház. A Google új megoldásait az ünnepi szezonra időzítette, kihasználva az ilyenkor jellemző vásárlási kedvet. A Froogle igazán csak akkor vált ismertté, mikor a Google főoldalán külön fület kapott márciusban.

A Google közleménye szerint a terméktesztek abban segítenek a felhasználóknak, hogy azok "sokkal jobban informálódjanak a vásárlási döntések meghozatala előtt". A Google a termék leírásán és képén kívül megmutatja az adott termék átlagos értékelését a neten elérhető tartalomból kiindulva, és felsorolja az elolvasható tesztek linkjeit is. Lehetőség van a tesztek összességében kulcsszó alapján keresni, valamint azokat forrásuk szerint csoportosítani.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról