Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres
Felhőből visszaköltözéstől egészen egy banki malware evolúciójáig. Üzemeltetői és IT-biztonsági meetupokkal érkezünk!

Új modellel bővült a Prestigio monitorok köre

Bodnár Ádám, 2004. október 29. 13:47
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

A Prestigio International új monitorral bővítette kínálatát, a 17 hüvelykes képátlójú, P179 típusú LCD-monitort ráadásul először a közép-kelet európai országokban vezetik be a piacra. A P179 1280x1024 pixeles felbontást, 400:1 kontrasztarányt, 300 cd/m 2 fényerőt, beépített hangszórót kínál a vásárlóknak elegáns formatervezésű, fekete vagy ezüst kivitelben. Azok a felhasználók, akik a P179-et nem csak munkára, hanem tévézésre is használni szeretnék, opcióként TV-tunert rendelhetnek hozzá. Az új termékhez 3 éves nemzetközi garancia jár.

hirdetés
A Prestigio International új monitorral bővítette kínálatát, a 17 hüvelykes képátlójú, P179 típusú LCD-monitort ráadásul először a közép-kelet európai országokban vezetik be a piacra. A P179 1280x1024 pixeles felbontást, 400:1 kontrasztarányt, 300 cd/m2 fényerőt, beépített hangszórót kínál a vásárlóknak elegáns formatervezésű, fekete vagy ezüst kivitelben. Azok a felhasználók, akik a P179-et nem csak munkára, hanem tévézésre is használni szeretnék, opcióként TV-tunert rendelhetnek hozzá. Az új termékhez 3 éves nemzetközi garancia jár.

A Prestigio International Inc. a folyadékkristályos képernyők és tévék, a mobilszámítógépek és újabban a plazmatévék egyik legdinamikusabban fejlődő nemzetközi gyártója. Korábban a vállalat arról volt ismert, hogy különböző neveken nemzetközi márkákat épített be forgalmazott termékeibe. A vállalat vezetői azonban 2002-ben úgy döntöttek, hogy a nemzetközi piacon saját Prestigio márkanevükkel jelennek meg. A vállalat 2003-ban fuzionált a Canyon Technology Group céggel, és ezzel jelentősen bővítette Prestigio márkájának nemzetközi jelenlétét. Ma a Prestigio aktívan szerepel az EMEA-régióban, ahol három képviselete van: egy Hollandiában, egy Prágában és egy Moszkvában.

A Prestigio világszerte 25 országban forgalmazza termékeit. A mértékadó Bryan Norris Associates piackutató cég közzétett adatai szerint 2003 utolsó negyedévében a Prestigio a katódsugárcsöves és folyadékkristályos monitorok terén bekerült Közép-Európa tíz legnépszerűbb márkája közé. Bulgáriában, Észtországban és Litvániában a Prestigio az első öt helyezett közé került, míg Szlovákiában az előkelő második helyet szerezte meg. A vállalat 2003 elején jelent meg az óriási orosz piacon.

4-4 klassz téma a HWSW júniusi üzemeltetői és IT-biztonsági meetupjain. Nézz meg a programot!