Szerző: Bodnár Ádám

2004. október 13. 11:27

Háromszorosára nőtt a Yahoo nyeresége

Kétszeresére növekedő bevételről és háromszorása növekedő nyereségről számolt be a Yahoo. Az amerikai portál elsősorban a Google-ben meglevő részesedése eladásának köszönheti kiváló nyereség-mutatóját, de a hirdetési bevételek is látványosan nőttek.

Kétszeresére növekedő bevételről és háromszorása növekedő nyereségről számolt be a Yahoo. Az amerikai portál elsősorban a Google-ben meglevő részesedése eladásának köszönheti kiváló nyereség-mutatóját, de a hirdetési bevételek is látványosan nőttek.

A szeptemberben véget ért negyedévben az internetes cég 907 millió dollár forgalmat könyvelhetett el, szemben a tavalyi év azonos időszakában elért 357 millió dollárral. A nettó nyereség 65 millió dollárról, azaz részvényenként 5 centről 253 millió dollárra, azaz részvényenként 17 centre emelkedett.

A nettó nyereség közel felét a Google tőzsdére vonulása után a versenytársban tulajdonolt üzletrész egy részének eladásával kereste meg a Yahoo, a tranzakció 129 millió dollárt hozott. E tétel nélkül a cég nyeresége megfelelt volna az elemzői várakozásoknak. A remek eredményekhez hozzájárult továbbá, hogy a hirdetési bevételek éves szinten 84 százalékkal nőttek.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról