Szerző: Ady Krisztián

2004. október 11. 14:17

Korlátlan SMS-küldési lehetőséget kínál a djuice Nonstop szolgáltatás

A professzionális SMS-ezőkre, az ösztönös üzenetírókra gondolva 2004. október 11-én különleges szolgáltatást indít útjára a Pannon GSM. Az előfizetők havonta bruttó 3200 forint ellenében gyakorlatilag korlátlan számú szöveges üzenetet küldhetnek minden belföldi telefonszámra.

A professzionális SMS-ezőkre, az ösztönös üzenetírókra gondolva 2004. október 11-én különleges szolgáltatást indít útjára a Pannon GSM. Az előfizetők havonta bruttó 3200 forint ellenében gyakorlatilag korlátlan számú szöveges üzenetet küldhetnek minden belföldi telefonszámra.

Október 11-e után számlálatlanul küldhetik SMS-eiket azok a djuice ügyfelek, akik igénybe veszik a Pannon GSM önálló márkája által kínált egyedülálló lehetőséget, a djuice Nonstop szolgáltatást. A kártyás és számlás előfizetők számára egyaránt bruttó 3200 forintos havidíjért elérhető djuice Nonstop szolgáltatás minden további költség nélküli SMS-ezést biztosít a Pannon GSM hálózatán belül az egész hónapban.

Azokra is gondolt a djuice, akiknek más belföldi szolgáltatónál is vannak barátai, ismerősei, a szolgáltatást igénylők ugyanis havonta 500 ingyen üzenetet küldhetnek a magyarországi mobil és vezetékes hálózatokba.

A most bevezetésre kerülő djuice Nonstop SMS-csomag a djuice indítása óta igényelhető költségcsökkentő szolgáltatás logikus kiterjesztése. Az azóta az összes Pannon GSM ügyfél számára elérhető SMS 80 szolgáltatás havi 1400 forintért 80 darab ingyen üzenet küldését teszi lehetővé; az új csomag tehát logikusan azok számára lesz különösen kedvező, akik naponta legalább 5 SMS-t írnak – azaz a tipikus djuice-osoknak.

Az egy éves djuice-t annak idején kifejezetten a nem hang alapú mobil szolgáltatásokat -- az SMS-t, az MMS-t, a WAP-ot -- rendszeresen és természetesen használó fiatalok speciális igényei hívták életre. Az elgondolás és egyben a márka sikerét bizonyítja, hogy a Pannon GSM előfizetői közül valóban a djuice-osok veszik igénybe a legnagyobb mértékben ezeket a szolgáltatásokat: átlagosan 50 százalékkal többet SMS-eznek a többi előfizetőnél.

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról