Szerző: Bodnár Ádám

2004. szeptember 15. 13:31

A Samsungtól igazolt marketing-vezetőt az Intel

Eric B. Kim
Eric B. Kim
[Mmd] Az Intel bejelentette, hogy az átfogó branding, fogyasztói és termékmarketing tapasztalatokkal rendelkező Eric B. Kim-et nevezte ki a cég alelnökévé, illetve a kereskedelmi és marketing részleg ügyvezetőjévé.

Az ötvenéves Kim az egész világra kiterjedő marketing-tevékenységekért lesz felelős, beleértve a globális brandinget, reklámozást, együttműködési marketinget, piackutatást, valamint az internetes és csatornamarketing programokat. Eric B. Kim november 15-én hatállyal csatlakozik az Intelhez, ahol az igazgatótanács beleegyezésével általános alelnökké is választják.

Kim a Samsung Electronicstól vált az Intelhez. A koreai cégnél Kim a globális marketingért, illetve a digitális konvergencia területén nyíló új üzleti lehetőségek kiaknázásáért volt felelős. Kim működése alatt a Samsung a világ egyik leggyorsabban fejlődő márkájává vált. 2002-ben a Time magazin beválasztotta Kim-et a világ legbefolyásosabb személyei közé.

A Samsungnál végzett tevékenységét megelőzően Kim jelentős tapasztalatot szerzett a hardver- és szoftvermarketing, termékfejlesztés és kockázati tőkebefektetések terén, többek között a Dun & Bradstreet Corporationnél, illetve a Lotus Development Corporationnél. A Harvey Mudd College-ban szerzett bachelor fokozattal rendelkezik fizikából, a tervezői rendszerek területén Master diplomát szerzett az UCLA egyetemen, valamint MBA-t a Harvard Egyetemen.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról