Szerző: Budai Péter

2004. augusztus 19. 09:23

Hamis tanácsadók kereshetik fel az SAP ügyfeleit

A német üzleti szoftvereket gyártó SAP AG figyelmeztetést tett közzé ügyfelei számára, hogy ne adjanak ki telefonon bizalmas információkat azoknak, akik az SAP terméktámogató munkatársainak adják ki magukat.

A német üzleti szoftvereket gyártó SAP AG figyelmeztetést tett közzé ügyfelei számára, hogy ne adjanak ki telefonon bizalmas információkat azoknak, akik az SAP terméktámogató munkatársainak adják ki magukat.

"Az elmúlt néhány hétben többször is előfordult, hogy ügyfeleink bizalmas adatait, például belépési kódokat kértek el nemlétező problémák orvoslásának ürügyével" -- ismertette az SAP szóvivője, Markus Berner. "Munkatársaink az előírásainknak megfelelően soha nem kérnek ki bizalmas információkat ügyfeleinktől telefonon."

Az SAP már múlt hónap végén felhívta a figyelmet erre a problémára egy ügyfeleknek küldött kiadványban, de most fontosnak érezték, hogy szélesebb körben figyelmeztessék a vásárlókat.

Berner elmondta, hogy az SAP keveset tud a hamis telefonálók kilétéről, és arra kéri valamennyi ügyfelet, hogy soha, semmilyen körülmények között se közöljenek bizalmas, vagy értékes információt telefonon keresztül. Nem tudni, hogy az ügynek csak Németországban vannak-e áldozatai, sem azt, hogy a rendőrséget bevonták-e az ügybe.

a címlapról