:

Szerző: Bodnár Ádám

2004. július 8. 08:48

Duplájára növelte forgalmát és profitját a Yahoo

A Yahoo tegnap a várakozásoknak megfelelő negyedéves eredményekről számolt be, a cég forgalma és nyeresége a keresőszolgáltatások sikerének köszönhetően duplájára növekedett.

A Yahoo tegnap a várakozásoknak megfelelő negyedéves eredményekről számolt be, a cég forgalma és nyeresége a keresőszolgáltatások sikerének köszönhetően duplájára növekedett.

A június 30-án véget ért negyedévben az internetes óriás 609 millió dollár forgalom mellett 112,5 millió dollár, azaz részvényenként 8 cent nyereségről számolt be. A Thomson Financial által megkérdezett elemzők 610 millió dollár bevételt és részvényenként 8 cent profitot vártak. A megelőző év azonos időszakában a Yahoo 321 millió dollár forgalmat és 50,8 millió dollár, azaz részvényenként 4 cent eredményt könyvelt el.

A Yahoo részvények árfolyama a kitűnő eredmények bejelentése után 14 százalékkal 28 dollárra csökkent. Szakértők szerint a piac túlzott várakozásokat táplált a keresőszolgáltatásokhoz, a befektetők arra számítottak, hogy az ezekből származó bevétel olyan növekedést produkál, mint a megelőző negyedévben. A Yahoo vezetői ennek ellenére elégedettek voltak a cég eredményeivel.

"Az üzletágaink ragyognak. Nagyon jól érezzük magunkat és az eredmények is kitűnőek" -- mondta Terry Semel, a cég elnök-vezérigazgatója. Az erős negyedéves eredmények nyomán a Yahoo 2,46-2,54 milliárd dollárra emelte meg éves forgalmi előrejelzését. A cég korábban 2,41-2,52 milliárd dollár közötti bevételre számított.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

7

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.