Szerző: Bizó Dániel

2004. július 02. 11:55:47

Guinness-rekorder a Cisco csúcskategóriás routere

[ZDNet] A Cisco csütörtökön bejelentette, hogy a Guinness World Records a világ legnagyobb kapacitású routerének minősítette a vállalat Carrier Routing System-1 (CRS-1) csúcskategóriájú hálózati berendezését. Rekord a rekordban, hogy a CRS-1 ezzel együtt az első hálózati eszköz is, mely bekerül a Gunniess többi csúcstartója közé.

[ZDNet] A Cisco csütörtökön bejelentette, hogy a Guinness World Records a világ legnagyobb kapacitású routerének minősítette a vállalat Carrier Routing System-1 (CRS-1) csúcskategóriájú hálózati berendezését. Rekord a rekordban, hogy a CRS-1 ezzel együtt az első hálózati eszköz is, mely bekerül a Gunniess többi csúcstartója közé.

A fejlesztésének 4 éve alatt körülbelül 500 millió dollárt elemésztő CRS-1 a telekomok hálózatainak gerincében jelentkező hatalmas adatforgalom kezelését célozza meg. A Cisco routerei közül elsőként lehetőség nyílik több CRS-1 router fürtözésére is, melyek így egyetlen hatalmas útválasztóként is szolgálhatnak. Ily módon akár 92 terabit másodpercenkénti belső sávszélesség is rendelkezésre állhat. A CRS-1 ezzel a teljesítménnyel tudott bekerülni a Guinness rekordjai közé.

"Szeretjük ezt a bejegyzést, mert a számok hatalmasak" -- mondta David Hawksett, a Gunniess tudományos és technológiai szerkesztője. "Én épp' most telepítettem vezeték nélküli hálózatot otthon és egészen meg voltam elégedve a másodpercenkénti 54 Mbit áteresztő képességgel, de 92 terabit egyszerűen hihetetlen." Hawksett elárulta, hogy évente körülbelül 100 ezer jelentkező közül választják ki azt a keveset, melyek bekerülhetnek a Guinness világcsúcsai közé.

A Cisco korábban már szerepelt a rekordok könyvében, mint a legértékesebb informatikai vállalat. 2000. április 11-én a Cisco Systems piaci kapitalizációja a dotkom-láznak köszönhetően 503,4 milliárd dollár volt. A dotkom-lufi kidurranása és az általános világgazdasági pangás következtében aztán hatalmasat esett a vállalat papírjainak értéke.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 29. 14:03

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy 10 alkalmas, 30 órás online képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.